Стріжкова, Юлія (маркетолог). Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку [Текст] / Ю. Стріжкова, О. Гайдамаха> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 8-15 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові коммунікації -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- брендінг -- брендинг -- драйвери бренду -- драйверы бренда -- автомобільна галузь -- автомобильная отрасль -- лояльність клієнтів -- лояльность клиентов Анотація: Розглянуто сутність та поняття драйверів бренду - сучасного інструменту концепції інтегрованих маркетингових комунікацій, що є частиною креативної маркетингової стратегії просування бренду на автомобільному ринку в умовах економічної стагнації. Дод.точки доступу: Гайдамаха, Олена (керівник) |