Геєць, І. О. (кандидат економічних наук; доцент; в.о. завідувача кафедри міжнародної економіки Національного авіаційного університету; м.Київ; Україна). Аналіз діяльності та стратегії розвитку компанії Emirates Airline на світовому ринку авіаційних перевезень [Текст] / І. О. Геєць> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 8. - С. 110-119 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика транспорта Економіка транспорту Объединенные Арабские Эмираты Об'єднані Арабські Емірати Кл.слова (ненормовані): авиакомпании -- авіакомпанії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- авиаперевозчики -- авіаперевізники -- глобализаация -- глобалізація -- инновационные электронные услуги -- інноваційні електронні послуги -- международная конкуренция -- міжнародна конкуренція -- мировые рынки -- світові ринки -- новейшие инновационные продукты -- найновітніші інноваційні продукти -- региональная динамика -- регіональна динаміка -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- рентабельность авиакомпаний -- рентабельність авіакомпанії -- рынок авиационных перевозок -- ринок авіаційних перевезень -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- Ю-карты -- Ю-карти Анотація: Проведений аналіз та оцінка діяльності авіакомпанії Emirates на світовому ринку регулярних пасажирських aвіаційних перевезень, описано новий інноваційних продукт Emirates ID та оцінена стратегія розвитку як глобального авіаперевізнжа. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Emirates Airline, авиакомпания \о ней\ |