Потапчук, Тетяна (координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор). Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): педагогічні умови -- педагогические условия -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- будущие учителя музыкального искусства -- навчальне спілкування -- учебное общение -- навчальня співпраця студентів -- учебное содружество студентов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- емоційний зміст навчання -- эмоциональное содержание обучения -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- позитивне ставлення до навчання -- позитивное отношение к обучению -- виконавська практика -- исполнительская практика -- виконавство -- исполнительство -- спільні навчальні дії -- совместные учебные действия -- робота в парах -- работа в парах -- робота у трійках -- работа в тройках -- карусель -- робота у малих групах -- работа в малых группах -- акваріум -- аквариум -- незакінчене рішення -- незаконченное решение -- кейс-метод Анотація: Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання. Утримувачі документа: КЗК "ДОУНБ" |