Ганаба, Світлана (доктор філософських наук; доцент кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін). Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 44-52 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- качество образования -- освітні технології -- образовательные технологии -- освітній процес -- образовательный процесс -- мережеві технології -- сетевые технологии -- освіта як простір свободи -- образование как пространство свободы -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- принцип коннективизму -- риски использования сетевых технологий -- ризики використання мережевих технологій -- принципы построения образовательного процесса -- принципи побудови освітнього процесу Анотація: Аналізуються можливості та ризики використання мережевих технологій у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, відкритістю й доступністю для ширшого кола споживачів освітніх послуг. Визначено, що мережеві технології пропонують інший принцип побудови освітнього процесу. Визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Доведено, що освітня діяльність у мережі постає творчою коммунікативною дією, пов'язаною не лише з передачею відомих, а й продукуванням нових знань. Вказані ризики використання мережевих технологій в освітній діяльності, серед яких: розвиток низки психофізіологічних відхилень, труднощі передання цінностей і смислів під час комунікативної взаємодії, підміна світу реального світу віртуальним тощо. Одержані результати можуть слугувати теоретичним і методологічним підгрунтям у розробці шляхів модернізації освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |