Чернов, Борис (кандидат педагогічних; професор).
    Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б. Чернов // Рідна школа. - 2015. - № 11/12. - С. 15-20 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- екологічна освіта -- экологическое образование -- міжнародні проекти -- международные проекты -- навчальні програми -- учебные программы -- підвищення знань -- повышение знаний -- фахові кваліфікації -- профессиональные квалификации -- педагоги з екології -- педагоги по экологии -- підвищення кваліфікації педагогів -- повышение квалификации педагогов -- методичні компетенції педагогів з екології -- методические компетенции педагогов по экологии -- концепції розвитку теоретичних знань -- концепции развития теоретических знаний -- творчі рівні теоретичних знань -- творческие уровни теоретических знаний -- формування теоретико-методичних знань -- формирование теоретико-методических знаний -- досвід вищих навчальних закладів -- опыт высшых учебных учреждений
Анотація: В рамках міжнародного проекту розглядається зміст і основні положення Концепції розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології, розробленої колективом кафедри географії, екології і методики навчання Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. Обгрунтовується, що в сучасних умовах актуалізуються питання екологічної освіти, фахової компетентності педагогів та відповідності наявних знань, умінь, навичок сьогоденню. Пропонується проводити курси підвищення фахової кваліфікації педагогів за гетерогенними групами, що сприятиме оволодінню теоретичних і методичних знань з екології.


Дод.точки доступу:
Коцур, Надія (доктор історичних наук; професор); Ковальська, Катерина (кандидат історичних наук; доцент); Дзюбенко, Олена (кандидат біологічних наук; старший викладач); Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди, ДВНЗ \про нього\; Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології \о произв.\