Нехай, Вікторія Василівна (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри економіко-гуманітарного факультету у місті Мелітополі Запорізького національного університету).
    Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу [Текст] / В. В. Нехай // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 12. - С. 68-71 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарське машинобудування -- сельскохозяйственное машиностроение -- сільськогосподарська техніка -- сельскохозяйственная техника -- ринок сільськогосподарської техніки -- рынок сельскохозяйственной техники -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- консолідований маркетинг -- консолидированный маркетинг -- управлінні ринком сільськогосптехніки -- управление рынком сельскохозтехники
Анотація: Обгрунтовано необхідність та доцільність застосування методу прямого маркетингу організаціями консолідованого маркетингу для розв'язання ринкових проблем підприємств сільськогосподарського машинобудування. Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання, які турбують покупців сільгосптехніки у процесі прийняття рішення про купівлю.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ