Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290с-6
Автор(и) : Яренко, Анатолій Валерійович (каедидат економічних наук; доцент кафедри економічної кітернетики та маркетингу Київського університету технологій та дизайну; м.Київ), Раллє, Наталія Вікторівна
Назва : Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016/2. - № 12. - С. 449-457: кол.іл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 331.101.3
ББК : 65.290с-6
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): информационные технологии--інформаційні технології--методология управления персоналом--методологія управління персоналом--кадровый менеджмент--кадровий менеджмент--качественное оценивание--якісне оцінювання--кибернетические системы--кібернетичні системи--компании--компанії--маркетинговая методология--маркетингова методологія--материальное поощрение--матеріальне заохочення--организационные критерии--організаційні критерії--программное обеспечение--програмне забезпечення--рекрутинг--социальные сети--соціальні мережі--специализированные программные комплексы--спеціалізовані програмні комплекси--трудовое участие--трудова участь--трудовая мотивация--трудова мотивація--управленческое моделирование--управлінське моделювання--экономическая эффективность--економічна ефективність
Анотація: Розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу. Величезний масив інформації, яку містять соціальні мережі, дає можливість використовувати її компаніям для цілей власного бізнесу: від прямих продажів до маркетингу та рекрутингу. Про останній пункт - нижче.
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Раллє, Наталія Вікторівна (кандидат економічних наук; асистент кафедри економічної кібернетикиі маркетингу Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна)