Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кугай, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики), Калініченко, Микола
Назва : Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "методи оптимізації"
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2018. - № 1. - С. 55-71: рис.; 3-табл.
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологічні знання--індекс ставлення--індекс висвітлення--майбутні учителі математики--навчальні дисципліни--методи оптимізації--метологічні уміння--методи інтерактивного навчання--метод формалізації--метод математичного моделювання--метод аналогій--вища освіта--высшее образование--педагогічна освіта--педагогическое образование
Анотація: Розкрито зміст методологічних знань усіх рівнів (філософського, загальнонаукового, конкретно наукового, технологічного) майбутнього вчителя математики на матеріалі навчальної дисципліни "Методи оптимізації". Показано, які методологічні уміння на основі цих методологічних знань можна і доцільно формувати. Наведено конкретні приклади, на яких доцільно формувати окремі елементи методологічних знань і вмінь. Обґрунтовано доцільність застосування для їх формування математичних програмних засобів, зокрема GRAN1 і Matlab. Запропоновано приклади використання методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь під час навчання дисципліни "Методи опти-мізації". Шляхом анкетування студентів з'ясовано індекс висвітлення методологічних знань і вмінь майбутнього вчителя математики та позитивний вплив цього висвітлення на ставлення студентів до навчальної дисципліни.

Дод.точки доступу:
Калініченко, Микола (доктор фізико-математичних наук; завідувач відділу Радіоастрономічної апаратури і методів спостережень)