Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 06/Д54
Автор(и) : Мельник Т.С., Лобойко Л.М., Христофор О.В.
Назва : Застосування принципів маркетинг-логістики для впровадження нової послуги на пасажирському залізничному транспорті
Місце публікування : Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 22. - С. 228-232 (Шифр 06/Д54-379203)
УДК : 656.2.003.1
Предметні рубрики: ПАССАЖИРСКИЕ ПЕРЕВОЗКИ
МАРКЕТИНГ НА ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ

Дод.точки доступу:
Лобойко, Л.М.; Христофор, О.В.