Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Мельник Т.С. (кандидат економічних наук; начальник оперативно-технологічного відділу з маркетинговими дослідженнями Головного пасажирського управління Державної адміністрації залізничного транспорту України "Укрзалізниця"), Христофор О.В. Назва : Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті Серія: Техніка та технології Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 59-63: рис. (Шифр З2/2009/4) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. УДК : 656.224.072.6 Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт Перевозки пассажирские Залізничний транспорт Перевезення пасажирські Географіч. рубрики: Украина Україна Анотація: Про розвиток стратегій сервісих брендів для всіх товарів і послуг, які пропонуються пасажирам залізничного транспорту в складних економічних умовах. Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Христофор, О.В. (кандидат економічних наук; начальник науково-дослідного відділу пасажирських перевезень державного підприємства "Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України"); Укрзалізниця, компанія \про неї\ |