Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138 Автор(и) : Бакушевич, Іванна (кандидат економічних наук; докторант ІРД НАН України), Блажевич, Наталя, Бакушевич, Дар’я Назва : Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 2. - С. 47-48. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/2). - ISSN 1606-3732 Примітки : Библиогр. в конце ст. - 1 табл., 3 рис.В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Тенденції посилення міжрегіональних інтеграційних процесів та іх вплив на формування нової регіональної економіки. Дод.точки доступу: Блажевич, Наталя (аспірант ІРД НАН України); Бакушевич, Дар’я (старший викладач) |