Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету)
Назва : Бренд держави: особливості формування національного бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 52-54. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.