Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 339.138 Автор(и) : Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету) Назва : Бренд держави: особливості формування національного бренду Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 52-54. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732 Примітки : Библиогр. в конце ст. УДК : 339.138 ББК : 65.291.3 Предметні рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України. |