Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 65.290(4ЧЕШ)с-6 Автор(и) : Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія), Єгер, Людвік Назва : Рекрутинг талантів через соціальні мережі Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2015. - № 3. - С. 266-274: табл. Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ ББК : 65.290(4ЧЕШ)с-6 Предметні рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Географіч. рубрики: Чехия Чехія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобальные информационные сети--глобальні інформаційні мережі--методология управления персоналом--методологія управління персоналом--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--интернет-маркетинг--інтернет-маркетинг--информационные технологии--інформаційні технології--кадровый менеджмент--кадровий менеджмент--самомаркетинг--самомаркетинг--рекрутинг талантов--рекрутинг талантів--социальные сети--соціальні мережі--терминология--термінологія Анотація: Показано важливість управління талантами підприємства для конкурентоспроможності та утримання ринкових позицій. Постійний розвиток інформаційних технологій відкриває все нові можливості для кадрового менеджменту. Коротко надано результати опитування, проведеного у Чеській Республіці щодо пошуку та управління талантами, а також представлено авторський аналіз кадрового ІНТЕРНЕТ-маркетингу трьох чеських підприємств. Крім того, уточнено визначення поняття «менеджмент талантів» та описано перспективи подальших досліджень у даній сфері. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Єгер, Людвік (doc/ PaeDr.; CSc.; доцент кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія) |