Жарська, І. О. Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України [Електронний ресурс] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / І. О. Жарська ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Одеський держ. екон. ун-т. - Дніпропетровськ, 2008. - 2,04 МБ. - Назва з титул. екрана. - Електрон. копія друк. публікації. - +папер. носій Примітки про походження: Прим. 7099а : ДНУЗТ.
залізничний транспорт організація виробництва организация производства Кл.слова (ненормовані): ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- АВТОРЕФЕРАТ -- eaDNURT -- РЕПОЗИТАРІЙ -- РЕПОЗИТАРИЙ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії eaDNURT Дод.точки доступу: Камянська, Н. О. \сканувала.\; Камянская, Н. А.; Жарская, И. А.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Одеський державний економічний університет Свободных экз. нет |