658.5. : 656.2 /Ж 35-163942

    Жарська, І. О.
    Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах України [Електронний ресурс] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / І. О. Жарська ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Одеський держ. екон. ун-т. - Дніпропетровськ, 2008. - 2,04 МБ. - Назва з титул. екрана. - Електрон. копія друк. публікації. - +папер. носій
Примітки про походження:
Прим. 7099а : ДНУЗТ.
УДК
Рубрики: железнодорожный транспорт
   залізничний транспорт

   організація виробництва

   организация производства

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ МАРКЕТИНГ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ -- МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИЯ -- АВТОРЕФЕРАТ -- eaDNURT -- РЕПОЗИТАРІЙ -- РЕПОЗИТАРИЙ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ

Перейти к внешнему ресурсу: В репозитарії eaDNURT

Дод.точки доступу:
Камянська, Н. О. \сканувала.\; Камянская, Н. А.; Жарская, И. А.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Одеський державний економічний університет
Свободных экз. нет