656.11(043.3)
С 30


    Семченко, Н. О.
    Емпірико-аналітичне визначення параметрів транспортних потоків у центральних частинах міст [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.01 / Н. О. Семченко ; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Електрон. текстові дан. - Харків, 2015. - 811 КБ. - Загол. з титул. екрану. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Міський транспорт
   Городской транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- ЛОКАЛЬНІ РЕСУРСИ -- ЛОКАЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ -- ЦЕНТРАЛЬНА ЧАСТИНА МІСТА -- ЦЕНТРАЛЬНАЯ ЧАСТЬ ГОРОДА -- ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЯ МЕРЕЖА -- УЛИЧНО-ДОРОЖНАЯ СЕТЬ -- ТРАНСПОРТНИЙ ПОТІК -- ТРАНСПОРТНЫЙ ПОТОК -- ПАРАМЕТРИ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ -- ПАРАМЕТРЫ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКА -- ЕМПІРИКО-АНАЛІТИЧНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ -- ЭМПИРИКО-АНАЛИТИЧЕСКИЙ ПОДХОД К МОДЕЛИРОВАНИЮ
Анотація: У дисертаційній роботі вирішено науково-прикладне завдання короткострокового оперативного визначення інтенсивності транспортного потоку на мережі з використанням емпірико-аналітичного підходу, за якого вимірювання параметрів транспортного потоку на входах у район управління здійснюється за допомогою детекторів транспорту, а на внутрішніх локальних об’єктах визначається моделюванням. Упровадження емпірико-аналітичного методу в автоматизованих системах управління дорожнім рухом дозволить скоротити кількість детекторів на 43-46% залежно від площі району управління й отримати суттєвий економічний ефект. За результатами експерименту отримано апроксимуючі моделі параметрів логарифмічно нормального ймовірностного закону розподілу часових інтервалів у щільних транспортних потоках, питома інтенсивність яких перевищує 600 авт./год., визначена зміна основних характеристик групи транспортних засобів у транспортному потоці за руху перегоном з урахуванням його інтенсивності і відстані від групоутворювального об’єкта.

Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Семченко, Н. А.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Свободных экз. нет