658
   А 64


   
    Аналітична оцінка та контроль бізнес-процесів в межах маркетингової стратегії суб’єкта господарювання [Електронний ресурс] : монографія / За ред. прф. І. В. Замули. - Електрон. текстові дан. - Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2016. - 4.025 МБ. - Загол. з титул. екрану. - Електрон. версія друк. публікації. - ISBN 978-617-7265-65-7 : 00.00 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Управління підприємством

   Управление предприятием

Кл.слова (ненормовані):
монография -- монографія -- аналіз -- анализ -- рента -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- контроль -- аудит

Перейти к внешнему ресурсу: Електронний архів Державного університету «Житомирська політехніка»,
Перейти к внешнему ресурсу: повний текст

Дод.точки доступу:
Замула, І. В. \ред.\
Свободных экз. нет