Пошуковий запит: <.>A=Котлер, Ф.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У У9(2)/К73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
. -Пер. с англ. Вихідні дані : М.: Ростинтер, 1996 Кільк.характеристики :704 с
:
ББК : У9(2)212 Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(2) Вільні : АУЛ(2) Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У У9(2)/К73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
. -Пер. с англ. Вихідні дані : М.: Прогресс, 1992 Кільк.характеристики :736 с
:
ББК : У9(2)212 Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(3) Вільні : АУЛ(3) Знайти схожі
|
3.
|
(Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У У9(2)/К73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
. -Пер. с англ. Вихідні дані : М.: Прогресс, 1991 Кільк.характеристики :736 с
:
ББК : У9(2)212 Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Примірники : Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 339/К73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
Вихідні дані : М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995 Кільк.характеристики :702 с
ISBN, Ціна 5-89093-001-Х:
ДРНТІ : 06.81.55 УДК : 339.138 Предметні рубрики: маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--сегментація ринку--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--споживча поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--товародвижение--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги
Примірники : всього : АУЛ(2) Вільні : АУЛ(2) Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 339/А 83
Автор(и) : Армстронг Г., Котлер Ф.,
Назва : Маркетинг
: Загальний курс. Учеб. посібник/ Г. Армстронг, Ф. Котлер; #v922
. -5-е вид. Пер. з анг. Вихідні дані : М.; СПб.; К.: Дiалектика, 2001 Кільк.характеристики :608 с
ISBN, Ціна 5-8459-0131-6:
УДК : 339.138 Предметні рубрики: маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегическое планирование --компании--компанії--покупатели--покупці--потребители рынка--товары--ценообразование--товародвижение--торговля--маркетинговые коммуникации
Примірники : всього : АНЛ(2), АУЛ(1) Вільні : АНЛ(2), АУЛ(1) Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 339/О-75
Автор(и) : Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В.
Назва : Основы маркетинга
. -2-е европ. изд. Вихідні дані : К.; М.; СПб.: Вильямс, 2000 Кільк.характеристики :944 с
ISBN, Ціна 5-8459-0065-4:
ДРНТІ : 10 УДК : 339.138 Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегическое планирование--стратегічне планування--сегментация рынка--сегментація ринку--глобальные рынки--глобальні ринки--потребительские рынки--споживчі ринки--покупательское поведение--купівельна поведінка--маркетинговая информация--маркетингова інформація--целевой рынок--цільовий ринок--позицирование--позиціонування--конкуренция--конкуренція--ценообразование товаров--ціноутворення товарів--личная продажа--особистий продаж--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(2) Вільні : АУЛ(2) Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 33/К73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
Вихідні дані : М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 2004 Кільк.характеристики :702 с
ISBN, Ціна 5-89093-001-Х:
Предметні рубрики: маркетинг
Примірники : всього 22: АУЛ(32) Вільні : АУЛ(32) Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф., Келлер К.Л.
Назва : Маркетинг менеджмент
: Эксресс-курс
. -3-е изд. Вихідні дані : СПб.: Питер, 2007 Кільк.характеристики :480 с
Серія: Классический зарубежный учебник
ISBN, Ціна 978-5-91180-092-5:
УДК : 339.138(075) Предметні рубрики: маркетинг менеджмент Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рыночный спрос--контакты с покупателями--потребительские рынки--деловые рынки--сегментация рынка--торговые марки --рыночные предложения--услуги--сервис--ценовые стратегии--рыночная логистика--массовые коммуникации--личные коммуникации--глобальный рынок--ринковий попит--контакти з покупцями--споживчі ринки--ділові ринки--сегментування ринку--торгові марки--ринкові пропозиції--послуги--сервіс--цінові стратегії--ринкова логістика--масові комунікації--особисті камунікації--глобальний ринок
Примірники :АУЛ(1) Вільні : АУЛ(1) Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
: Краткий курс
Вихідні дані : М.; СПб; К.: Вильямс, 2007 Кільк.характеристики :656 с
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
УДК : 339 Предметні рубрики: маркетинг
Примірники :АУЛ(1) Вільні : АУЛ(1) Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс
: пер. с англ.
Вихідні дані : М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012 Кільк.характеристики :646 с.:
ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ : 06.81.55 УДК : 339.138(075) Предметні рубрики: Маркетинг Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(3) Вільні : АУЛ(3) Знайти схожі
|
|
|