Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КОММУНИКАЦИОННАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 658/О-75
Автор(и) : Ларіна Я. С., Мочерний С. В., Фомішина В. М., Чеботар С. І.
Назва : Основи бізнесу : навч. посіб. для вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Академія, 2009
Кільк.характеристики :384 с.: схем., табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Бібліогр. : с. 383. - Рек. МОН України
ISBN (в опр.), Ціна 978-966-580-283-9:
ДРНТІ : 06
УДК : 658(075.8)
Предметні рубрики: Організація виробництва
Организация производства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--бізнес--бизнес--підприємництво--предпринимательство--економічна основа бізнесу--экономическая основа бизнеса--види підприємств--виды предприятий--бізнес - ідеї--бизнес - идеи--етика бізнесу--этика бизнеса--економічна свобода--экономическая свобода--поведінка товаровиробників--поведение товаропотребителей--конкуренція--конкуренция--малий бізнес--малый бизнес--ресурси підприємств--ресурсы предприятий--маркетинг--товарна політика підприємств--товарная политика предприятий--цінова політика підприємств--ценовая политика предприятий--збутова політика підприємств--сбытовая политика предприятий--комунікаційна політика підприємств--коммуникационная политика предприятий--управління фінансами підприємств--управление финансами предприятий--економічні ризики--экономические риски--менеджмент бізнесу--менеджмент бизнеса--національне господарство--национальное хозяйство--бізнес торговельної сфери--бизнес торговой сферы--ринок цінних паперів--рынок ценных бумаг--міжнародний бізнес--международный бизнес--спільні підприємства--общие предприятия--державне регулювання підприємств--государственное регулирование предприятий
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Б 20
Автор(и) : Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В.
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :612 с.: табл.
Колективи : Інститут економіки і управління
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 594-598. - Предм. покажчик: с. 599-611. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--товарна політика підприємств--товарная политика предприятий--цінова політика підприємств--ценовая политика предприятий--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--комунікаційна політика підприємств--коммуникационная политика предприятий--кадрове забезпечення--кадровое обеспечение--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--управління маркетингом--управление маркетингом--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)