Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (218)
Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
18
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-18
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К 73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані
: М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики
:646 с.: ил.
Примітки
: Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна
978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--
маркетингові дослідження
--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(3)
Вільні
: АУЛ(3)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Ч-46
Автор(и)
: Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва
: Основи маркетингу : навч. посібник для вузів
Вихідні дані
: Київ: Кондор, 2014
Кільк.характеристики
:225 с.: іл., табл.
Колективи
: Запорізький національний університет
Примітки
: Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна
978-966-2781-58-8:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--маркетингова інформація--маркетинговая информация--
маркетингові дослідження
--маркетинговые исследования--сегментування ринку--сегментация рынка--конкуренція--конкуренция--цільовий маркетинг--целевой маркетинг--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--дистрибуції--дистрибуции--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/С 77
Автор(и)
: Старостіна А. О., Зозульов О. В.
Назва
: Маркетинг : Навч. посібник . -2-ге вид., перероб. і доп.
Вихідні дані
: Київ: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики
:326 с.: іл.
Примітки
: Библиогр.: с. 321-326. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна
966-620-108-9:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
маркетингові дослідження
--маркетинговые исследования--маркетинговий менеджмент--маркетинговый менеджмент--маркетинг міжнародний--международный маркетинг--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Видання, що продовжується
Шифр видання
: 06/П 93
Назва
: Збірник наукових праць/ Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. Вип. 2: Проблеми економіки транспорту
Вихідні дані
: Дніпропетровськ: Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2011
Кільк.характеристики
:144 с.: рис., табл.
Колективи
: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна , Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Примітки
: укр.рос. - Бібліогр. в кінці ст. :
ДРНТІ
: 73.29
УДК
: 658.5:656.2(066) + 338.47:656.2(066)
Предметні рубрики:
Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): пасажирські вагони--пассажирские вагоны--глобалізація--глобализация--інформаційно-комунікаційні технології--информационно-коммуникационные технологии--конкурентоспроможність--конкурентоспособность--виробничі системи--производственные системы--економічна ефективність--экономическая эффективность--вагоноремонтні бази--вагоноремонтные базы--кредитование предприятий--кредитування підприємств--фінансова стійкість--финансовая стойкость--вагонный парк--вагонний парк--маркетинговые исследования--
маркетингові дослідження
--транспортные услуги--транспортні послуги--логістичні системи--логистические системы
Примірники
: всього : АНЛ(7)
Вільні
: АНЛ(7)
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/М 31
Автор(и)
: Маслова Т. Д., Божук С. Г., Ковалик Л. Н.
Назва
: Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані
: СПб.: Питер, 2008
Кільк.характеристики
:384 с.: ил., табл.
Серія:
Учебник для вузов
Примітки
: Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376
ISBN, Ціна
978-5-469-00172-0:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): учебник--підручник--маркетинговые исследования--
маркетингові дослідження
--товарная политика--товарна політика--ценовая политика--цінова політика--коммуникационная политика--комунікативна політика--сбытовая политика--збутова політика
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 20
Автор(и)
: Гаркавенко С. С.
Назва
: Маркетинг : Підручник для студентів екон. спец. вищ. навч. закладів
Вихідні дані
: К.: Лібра, 2004
Кільк.характеристики
:708 с.: іл., табл.
Примітки
: Предм. покажчик: с. 701-704. - Бібліогр.: с. 705-708. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна
966-7035-41-7:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
маркетингові дослідження
--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--підручник--учебник
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 658/Ц 93
Автор(и)
: Цыбулев П. Н.
Назва
: Маркетинг интеллектуальной собственности : учеб. пособие для вузов
Вихідні дані
: Киев: ИИСП, 2004
Кільк.характеристики
:184 с
Колективи
: Институт Интеллектуальной собственности и права :
ДРНТІ
: 06
УДК
: 658.3:339.166.5(075.8)
Предметні рубрики:
Интеллектуальная собственность
Інтелектуальна власність
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--классический маркетинг--класичний маркетинг--маркетинговые исследования--
маркетингові дослідження
--технологический аудит--технологічний аудит--маркетинговое обеспечение конкурентоспособности--маркетингове забезпечення конкурентоспроможності--целевые рынки инновационного товара--цільові ринки інноваційного товару--экономическая оценка инновационных технологий--економічна оцінка інноваційних технологій
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 20
Автор(и)
: Гаркавенко С. С.
Назва
: Маркетинг : підручник для вищ. навч. закл. . -6-е вид.
Вихідні дані
: Київ: Лiбра, 2008
Кільк.характеристики
:720 с.: іл., табл.
Примітки
: Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна
978-966-7035-89-1:
ДРНТІ
: 06
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): учебник--підручник--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--
маркетингові дослідження
--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 20
Автор(и)
: Гаркавенко С. С.
Назва
: Маркетинг : підручник для вузів . -7-е вид.
Вихідні дані
: К.: Лібра, 2010
Кільк.характеристики
:720 с
Примітки
: Предм. покажчик: с. 710-713. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна
978-966-7035-89-1:
ДРНТІ
: 06
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--
маркетингові дослідження
--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(15)
Вільні
: АУЛ(15)
Знайти схожі
10.
(Вільних примірників немає)
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Г 20
Автор(и)
: Гаркавенко С.С.
Назва
: Маркетинг : підручник . -4-е вид., доп.
Вихідні дані
: Київ: Лібра, 2006
Кільк.характеристики
:718 с
Примітки
: Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна
966-7035-75-1:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
маркетингові дослідження
--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--підручник--учебник
Примірники
:
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-18
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)