Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (218)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані : М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики :646 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Ч-46
Автор(и) : Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для вузів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2014
Кільк.характеристики :225 с.: іл., табл.
Колективи : Запорізький національний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-2781-58-8:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--сегментування ринку--сегментация рынка--конкуренція--конкуренция--цільовий маркетинг--целевой маркетинг--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--дистрибуції--дистрибуции--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/С 77
Автор(и) : Старостіна А. О., Зозульов О. В.
Назва : Маркетинг : Навч. посібник . -2-ге вид., перероб. і доп.
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :326 с.: іл.
Примітки : Библиогр.: с. 321-326. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 966-620-108-9:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--маркетинговий менеджмент--маркетинговый менеджмент--маркетинг міжнародний--международный маркетинг--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 06/П 93
Назва : Збірник наукових праць/ Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. Вип. 2: Проблеми економіки транспорту
Вихідні дані : Дніпропетровськ: Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2011
Кільк.характеристики :144 с.: рис., табл.
Колективи : Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна , Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Примітки : укр.рос. - Бібліогр. в кінці ст. :
ДРНТІ : 73.29
УДК : 658.5:656.2(066) + 338.47:656.2(066)
Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт
Залізничний транспорт
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пасажирські вагони--пассажирские вагоны--глобалізація--глобализация--інформаційно-комунікаційні технології--информационно-коммуникационные технологии--конкурентоспроможність--конкурентоспособность--виробничі системи--производственные системы--економічна ефективність--экономическая эффективность--вагоноремонтні бази--вагоноремонтные базы--кредитование предприятий--кредитування підприємств--фінансова стійкість--финансовая стойкость--вагонный парк--вагонний парк--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--транспортные услуги--транспортні послуги--логістичні системи--логистические системы
Примірники : всього : АНЛ(7)
Вільні : АНЛ(7)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/М 31
Автор(и) : Маслова Т. Д., Божук С. Г., Ковалик Л. Н.
Назва : Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2008
Кільк.характеристики :384 с.: ил., табл.
Серія: Учебник для вузов
Примітки : Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376
ISBN, Ціна 978-5-469-00172-0:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебник--підручник--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--товарная политика--товарна політика--ценовая политика--цінова політика--коммуникационная политика--комунікативна політика--сбытовая политика--збутова політика
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С. С.
Назва : Маркетинг : Підручник для студентів екон. спец. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : К.: Лібра, 2004
Кільк.характеристики :708 с.: іл., табл.
Примітки : Предм. покажчик: с. 701-704. - Бібліогр.: с. 705-708. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна 966-7035-41-7:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--підручник--учебник
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 658/Ц 93
Автор(и) : Цыбулев П. Н.
Назва : Маркетинг интеллектуальной собственности : учеб. пособие для вузов
Вихідні дані : Киев: ИИСП, 2004
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Институт Интеллектуальной собственности и права :
ДРНТІ : 06
УДК : 658.3:339.166.5(075.8)
Предметні рубрики: Интеллектуальная собственность
Інтелектуальна власність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--классический маркетинг--класичний маркетинг--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--технологический аудит--технологічний аудит--маркетинговое обеспечение конкурентоспособности--маркетингове забезпечення конкурентоспроможності--целевые рынки инновационного товара--цільові ринки інноваційного товару--экономическая оценка инновационных технологий--економічна оцінка інноваційних технологій
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С. С.
Назва : Маркетинг : підручник для вищ. навч. закл. . -6-е вид.
Вихідні дані : Київ: Лiбра, 2008
Кільк.характеристики :720 с.: іл., табл.
Примітки : Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1:
ДРНТІ : 06
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебник--підручник--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С. С.
Назва : Маркетинг : підручник для вузів . -7-е вид.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2010
Кільк.характеристики :720 с
Примітки : Предм. покажчик: с. 710-713. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1:
ДРНТІ : 06
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(15)
Вільні : АУЛ(15)
Знайти схожі

10.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С.С.
Назва : Маркетинг : підручник . -4-е вид., доп.
Вихідні дані : Київ: Лібра, 2006
Кільк.характеристики :718 с
Примітки : Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна 966-7035-75-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--підручник--учебник
Примірники :
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)