Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (62)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У339/Ф35
Автор(и) : Федько В.П., Федько Н.Г., Шапор О.А.
Назва : Маркетинг для технических вузов : Учеб. пособие для вузов
Вихідні дані : Ростов н/Д: Феникс, 2001
Кільк.характеристики :480 с
Серія: Учебники для технических вузов
ISBN, Ціна 5-222-01948-9:
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У339/Ф32
Автор(и) : Федько В.П., Федько Н.Г.
Назва : Основы маркетинга : учеб. пособие для вузов . -3-е изд., доп. и перераб.
Вихідні дані : Ростов н/Д: Феникс, 2004
Кільк.характеристики :480 с
Серія: Высшее образование
ISBN, Ціна 5-222-01665-Х:
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: экономика
економіка
Примірники : всього : АУЛ(29)
Вільні : АУЛ(29)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 658/Н 73
Назва : Новітній маркетинг : навч. посібник для вузів
Вихідні дані : Київ: Знання, 2008
Кільк.характеристики :420 с.: ил.
Серія: Вища освiта ХХI столiття
Примітки : Рек. МО і науки України
ISBN, Ціна 978-966-346-349-0:
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.84/Х 97
Автор(и) : Хряпіна І.С.
Назва : Управління витратами підприємства на маркетингові комунікації : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04
Вихідні дані : Х., 2010
Кільк.характеристики :20 с
Серія: Харк. нац. екон. ун-т
УДК : 658.84
Предметні рубрики: маркетинг
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.944:6/Р 69
Автор(и) : Романченко О.М.
Назва : Формування маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності машинобудівного підприємства : Авт. дис. к. е. н. : 08.00.04
Вихідні дані : Х., 2010
Кільк.характеристики :20 с
Серія: Харьк. нац. економ. ун-т
УДК : 339.944:6 + 658.5:621
Предметні рубрики: економіка
экономика
машинобудування
машиностроение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--програма лояльності--программа лояльности--організовані споживачі--организованные потребители--споживачі-індивіди--потребители-индивиды
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.5:656.224/А 38
Автор(и) : Акбаров М. И.
Назва : Управление коммерческой деятельностью ОАО "Узжелдорпасс" посредством маркентинговых коммуникаций : авт. дис. к. э. н.: 08.00.05
Вихідні дані : Б.м., 2011
Кільк.характеристики :22 с
Колективи : Петербургский государственный университет путей сообщения
ДРНТІ : 06.81.19
УДК : 658.5:656.224
Предметні рубрики: Організація виробництва
Организация производства
Пассажирские перевозки
Пасажирські перевезення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): транспортные услуги--транспортні послуги--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--экспертная оценка--експертна оцінка--маркетинговое управление--маркетингове управління--маркетинговое планирование--маркетингове планування
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.15/Ч-38 рукописний текст
Автор(и) : Челенко Ю. В.
Назва : Формування та оцінювання маркетингових комунікацій промислового підприємства : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані : Х., 2012
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Харківський національний економічний університет (Х.)
ДРНТІ : 06.81.19
УДК : 658.15
Предметні рубрики: Організація виробництва
Организация производства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--продукція промислового призначення--продукция промышленного назначения--споживча задоволеність продукцією--потребительская удовлетворенность продукцией--інформованність споживачів--осведомленность потребителей--автореферат
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 65/Р 69
Автор(и) : Ромат Е. В.
Назва : Реклама : учеб. пособие . -2-е изд.
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2008
Кільк.характеристики :208 с
Серія: Краткий курс
Примітки : Библиогр.: с. 204-207
ISBN, Ціна 978-5-469-00671-8:
ДРНТІ : 45.01.14
УДК : 659(075)
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг
Примірники : всього : АУЛ(5)
Вільні : АУЛ(5)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.114.3.014.1/Я 77-953774 рукописний текст
Автор(и) : Ярошевська О. В.
Назва : Розвиток стратегичного управління на промислових підприємствах : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані : Запоріжжя, 2012
Кільк.характеристики :20 с.: іл.
Колективи : Класичний приватний університет (Запоріжжя)
ДРНТІ : 06.81.19
УДК : 658.114.3.014.1(043.3)
Предметні рубрики: Організація виробництва
Организация производства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--стратегическое маркетинговое управление--стратегічне маркетингове управління--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--промислові підприємства
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Ч-46
Автор(и) : Череп А. В., Богма О. С., Череп О. Г.
Назва : Основи маркетингу : навч. посібник для вузів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2014
Кільк.характеристики :225 с.: іл., табл.
Колективи : Запорізький національний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 224-225; Термін. словник: с.215-223. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-2781-58-8:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--маркетингова інформація--маркетинговая информация--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--сегментування ринку--сегментация рынка--конкуренція--конкуренция--цільовий маркетинг--целевой маркетинг--маркетингова товарна політика--маркетинговая товарная политика--маркетингова цінова політика--маркетинговая ценовая политика--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--маркетингова політика розподілу--маркетинговая политика распределения--дистрибуції--дистрибуции--стратегічний маркетинг--стратегический маркетинг
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)