Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (2)
Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга
Вихідні дані
: М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995
Кільк.характеристики
:702 с
ISBN, Ціна
5-89093-001-Х:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--сегментація ринку--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--
маркетингове середовище
--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--споживча поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--товародвижение--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги
Примірники
: всього : АУЛ(2)
Вільні
: АУЛ(2)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339.138-047.37/.6/Н 99-552820 рукописний текст
Автор(и)
: Нянько В. М.
Назва
: Управління маркетинговими дослідженнями на підприємствах сільськогосподарського машинобудування : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані
: Тернопіль, 2013
Кільк.характеристики
:21 с.: іл., табл.
Колективи
: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Тернопіль)
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 339.138-047.37/.64:631.3(043.3)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Сельское хозяйство
Сільське господарство
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): автореферат--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--
маркетингове середовище
--рынок сельскохозяйственного машиностроения--ринок сільськогосподарського машинобудування
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К 73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані
: М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики
:646 с.: ил.
Примітки
: Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна
978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--
маркетингове середовище
--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(3)
Вільні
: АУЛ(3)
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 339/А 42
Автор(и)
: Аксенов И. М.
Назва
: Основы стратегического маркетинга [Електронний ресурс] : учеб. пособие; электронное изд. комбинированного использования на CD-ROM
Вихідні дані
: Киев: Основа, 2017
Кільк.характеристики
:30,3 МБ
Колективи
: Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Форма і об'єм ресурсу:
Электрон. текстовые дан.
Примітки
: Загл. с титул. экрана
ISBN, Ціна
978-966-699-893-7:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--електронний ресурс--электронный ресурс--маркетинговая среда--
маркетингове середовище
--стратегии сегментации рынка--стратегії сегментації ринку--концепции позиционирования--концепції позиціонування--конкурентные стратегии--конкурентні стратегії--стратегии планирования--стратегії планування--стратегическое прогнозирование--стратегічне прогнозування
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К 73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с анг.
Вихідні дані
: Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2009
Кільк.характеристики
:646 с
Примітки
: Предм. указ.: с. 643-646 :
ДРНТІ
: 72.75.39
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--маркетинговая среда--
маркетингове середовище
--товары--товари--потребительские рынки--споживчі ринки--рынки предприятий--ринки підприємств--установление цен--встановлення цін--продвижение товаров--встановлення цін--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--международный маркетинг--міжнародний маркетинг
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)