Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (2)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
Вихідні дані : М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995
Кільк.характеристики :702 с
ISBN, Ціна 5-89093-001-Х:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138
Предметні рубрики: маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--сегментація ринку--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--споживча поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--товародвижение--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138-047.37/.6/Н 99-552820 рукописний текст
Автор(и) : Нянько В. М.
Назва : Управління маркетинговими дослідженнями на підприємствах сільськогосподарського машинобудування : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані : Тернопіль, 2013
Кільк.характеристики :21 с.: іл., табл.
Колективи : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Тернопіль)
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138-047.37/.64:631.3(043.3)
Предметні рубрики: Маркетинг
Сельское хозяйство
Сільське господарство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автореферат--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--рынок сельскохозяйственного машиностроения--ринок сільськогосподарського машинобудування
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані : М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики :646 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339/А 42
Автор(и) : Аксенов И. М.
Назва : Основы стратегического маркетинга [Електронний ресурс] : учеб. пособие; электронное изд. комбинированного использования на CD-ROM
Вихідні дані : Киев: Основа, 2017
Кільк.характеристики :30,3 МБ
Колективи : Хмельницкий кооперативный торгово-экономический институт
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
Примітки : Загл. с титул. экрана
ISBN, Ціна 978-966-699-893-7:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--електронний ресурс--электронный ресурс--маркетинговая среда--маркетингове середовище--стратегии сегментации рынка--стратегії сегментації ринку--концепции позиционирования--концепції позиціонування--конкурентные стратегии--конкурентні стратегії--стратегии планирования--стратегії планування--стратегическое прогнозирование--стратегічне прогнозування
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с анг.
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2009
Кільк.характеристики :646 с
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646 :
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--товары--товари--потребительские рынки--споживчі ринки--рынки предприятий--ринки підприємств--установление цен--встановлення цін--продвижение товаров--встановлення цін--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--международный маркетинг--міжнародний маркетинг
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)