Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (42)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЦІНОВА ПОЛІТИКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/М 15
Автор(и) : Максимова Т. С., Харченко І. В., Аронова В. В.
Назва : Промисловий маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012
Кільк.характеристики :228 с.: табл.
Колективи : М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примітки : Термін. словник: с. 217-225. - Бібліогр.: с. 226-227. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-590-975-0:
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138:658.8(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--ринок промислових товарів--рынок промышленных товаров--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--сегментація ринку--сегментация рынка--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 338/Є 79
Автор(и) : Ерухимович И. Л.
Назва : Ценообразование : учебно-методическое пособие
Вихідні дані : К.: МАУП, 1998
Кільк.характеристики :102 с.: табл., схем.
Колективи : Межрегиональная академия управления персоналом
Примітки : Бібліогр.: с. 101
ISBN, Ціна 966-7299-19-4:
ДРНТІ : 06
УДК : 338.5(075.8)
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--производственные затраты--виробничі витрати--прибыль--прибуток--принципы ценообразования--принципи ціноутворення--виды цен--види цін--ценовая политика--цінова політика--рыночная экономика--ринкова економіка--формирование цен--формування цін
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 06/С 92
Назва : Збірник наукових праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. № 18: Маркетинг : теорія і практика
Вихідні дані : Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012
Кільк.характеристики :324 с.: рис., табл.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Примітки : укр.рос. :
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(066)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспособность предприятий--конкурентоспроможність підприємств--кон'юнктура ринку--конъюнктура рынка--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--товарна політика--товарная политика--інноваційна політика--инновационная политика--цінова політика--ценовая политика--розподіл товару--распределение товара--рух товарів--движение товаров--комунікаційна політика--коммуникационная политика--логістика--логистика--управління маркетингом--управление маркетингом
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Г 51
Автор(и) : Гірченко Т.Д., Дубовик О.В.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури; К.: ІНКОС, 20072007
Кільк.характеристики :255 с.: іл.
ISBN, Ціна 966-8347-46-3:
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--конкуренція--конкуренция--товарна політика--товарная политика--нова продукція--новая продукция--цінова політика--ценовая политика--ціноутворення--ценообразование--збут продукції--сбыт продукции--комунікаційна політика--коммуникационная политика--реклама--мерчандайзинг--розподіл товару--распределение товара--цільові ринки--целевые рынки--стратегія позиціонування--стратегия позиционирования--навчальний посібник--учебное пособие
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

5.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С.С.
Назва : Маркетинг : підручник . -4-е вид., доп.
Вихідні дані : Київ: Лібра, 2006
Кільк.характеристики :718 с
Примітки : Предм. покажчик: с. 710-713. - Бібліогр.: с. 714-717. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна 966-7035-75-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--підручник--учебник
Примірники :
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/А 42
Автор(и) : Аксьонов І. М., Копитко В. І.
Назва : Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Новий Світ - 2000, 2012
Кільк.характеристики :340 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 329-333. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-418-206-5:
ДРНТІ : 06.71.09
УДК : 338.47(075.8)
Предметні рубрики: Экономика транспорта
Економіка транспорту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний посібник--учебное пособие--транспортний ринок--транспортный рынок--транспортний маркетинг--транспортный маркетинг--цінова політика--ценовая политика--комунікаційна політика--коммуникационная политика--сегментування ринку--сегментация рынка
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 336/Л 96
Автор(и) : Лютий І. О., Солодка О. О.
Назва : Банківський маркетинг : підручник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2010
Кільк.характеристики :776 с.: табл.
Примітки : Глосарій: с. 684-728. - Бібліогр.: с. 729-738. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна 978-966-364-881-1:
ДРНТІ : 06.73.55
УДК : 336.71:339.138(075.8)
Предметні рубрики: Банковское дело
Банківська справа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебник--підручник--конкурентоспроможність банків--конкурентоспособность банков--коммерческие банки--комерційні банки--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия--продуктовая политика--продуктова політика--цінова політика--ценовая политика--продаж банківських послуг--продажа банковских услуг--комунікаційна політика банків--коммуникативная политика банков--маркетинг комерційних банків--маркетинг коммерческих банков
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С. С.
Назва : Маркетинг : Підручник для студентів екон. спец. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : К.: Лібра, 2004
Кільк.характеристики :708 с.: іл., табл.
Примітки : Предм. покажчик: с. 701-704. - Бібліогр.: с. 705-708. - Затв. МОН України
ISBN, Ціна 966-7035-41-7:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегiчний маркетинг--стратегический маркетинг--товарна політика--товарная политика--цінова політика--ценовая политика--політика розподілу--политика распределения--комунікаційна політика--коммуникационная политика--маркетингові ситуації--маркетинговые ситуации--підручник--учебник
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 33/Е 45
Автор(и) : Тюріна Н. М., Ведерніков М. Д., Капінос Г. І., Бабій І. В., Грабовська І. В., Назарчук Т. В., Косіюк О. М., Смелянська Т. П., Карвацка Н. С.
Назва : Економіка промислового підприємства : підручник
Вихідні дані : Львів: Новий світ-2000, 2010
Кільк.характеристики :312 с.: іл., табл.
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 978-966-2025-41-5:
ДРНТІ : 06.03
УДК : 334.716(075.8)
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник--учебник--інноваційна діяльність підприємств--инновационная деятельность предприятий--банкрутство підприємств--банкротство предприятий--ліквідація підприємств--ликвидация предприятий--фінансові ресурси--финансовые ресурсы--цінова політика--ценовая политика--витрати підприємств--расходы предприятий--собівартість продукції--себестоимость продукции--оплата праці--оплата труда--продуктивність праці--продуктивность труда--персонал підприємств--персонал предприятий--оборотні фонди--оборотные фонды--оборотні кошти--оборотные средства--виробничі потужності--производственные мощности
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/М 31
Автор(и) : Маслова Т. Д., Божук С. Г., Ковалик Л. Н.
Назва : Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2008
Кільк.характеристики :384 с.: ил., табл.
Серія: Учебник для вузов
Примітки : Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376
ISBN, Ціна 978-5-469-00172-0:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебник--підручник--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--товарная политика--товарна політика--ценовая политика--цінова політика--коммуникационная политика--комунікативна політика--сбытовая политика--збутова політика
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)