Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинговый контроль<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: 657.6:658.8/Ф 17 рукописний текст
Автор(и)
: Файзулаєва К. А.
Назва
: Організація маркентингового аудиту на промисловому підприємстві : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані
: Х., 2012
Кільк.характеристики
:20 с.: рис., табл.
Колективи
: Харківський національний економічний університет
ДРНТІ
: 06.77
УДК
: 657.6:658.8
Предметні рубрики:
Бухгалтерський облік
Бухгалтерский учет
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговая деятельность--маркетингова діяльність--
маркетинговый контроль
--маркетинговий контроль--маркетинговый аудит--маркетинговий аудит--маркетинговый потенциал--маркетинговий потенціал--автореферат
Примірники
:АНЛ(1)
Вільні
: АНЛ(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К 73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані
: М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики
:646 с.: ил.
Примітки
: Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна
978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--
маркетинговый контроль
--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники
: всього : АУЛ(3)
Вільні
: АУЛ(3)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/Б 20
Автор(и)
: Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В.
Назва
: Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані
: Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики
:612 с.: табл.
Колективи
: Інститут економіки і управління
Серія:
Школа маркетингового менеджменту
Примітки
: Бібліогр.: с. 594-598. - Предм. покажчик: с. 599-611. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна
978-611-01-0337-4:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138(075.8)
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--товарна політика підприємств--товарная политика предприятий--цінова політика підприємств--ценовая политика предприятий--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--комунікаційна політика підприємств--коммуникационная политика предприятий--кадрове забезпечення--кадровое обеспечение--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--управління маркетингом--управление маркетингом--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетинговий контроль--
маркетинговый контроль
Примірники
:АУЛ(1)
Вільні
: АУЛ(1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)