Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговый контроль<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657.6:658.8/Ф 17 рукописний текст
Автор(и) : Файзулаєва К. А.
Назва : Організація маркентингового аудиту на промисловому підприємстві : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04
Вихідні дані : Х., 2012
Кільк.характеристики :20 с.: рис., табл.
Колективи : Харківський національний економічний університет
ДРНТІ : 06.77
УДК : 657.6:658.8
Предметні рубрики: Бухгалтерський облік
Бухгалтерский учет
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая деятельность--маркетингова діяльність--маркетинговый контроль--маркетинговий контроль--маркетинговый аудит--маркетинговий аудит--маркетинговый потенциал--маркетинговий потенціал--автореферат
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані : М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики :646 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Б 20
Автор(и) : Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В.
Назва : Маркетинг підприємства : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :612 с.: табл.
Колективи : Інститут економіки і управління
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 594-598. - Предм. покажчик: с. 599-611. - Рек. МОН України
ISBN, Ціна 978-611-01-0337-4:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебное пособие--навчальний посібник--товарна політика підприємств--товарная политика предприятий--цінова політика підприємств--ценовая политика предприятий--маркетингова логістика--маркетинговая логистика--комунікаційна політика підприємств--коммуникационная политика предприятий--кадрове забезпечення--кадровое обеспечение--міжнародний маркетинг--международный маркетинг--управління маркетингом--управление маркетингом--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)