Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові послуги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга
Вихідні дані : М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995
Кільк.характеристики :702 с
ISBN, Ціна 5-89093-001-Х:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138
Предметні рубрики: маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--сегментація ринку--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--споживча поведінка--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--товародвижение--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги
Примірники : всього : АУЛ(2)
Вільні : АУЛ(2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)