Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=позиціонування товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/К 73
Автор(и) : Котлер Ф.
Назва : Основы маркетинга. Краткий курс : пер. с англ.
Вихідні дані : М.: ИД "ИММА КРОСС", 2012
Кільк.характеристики :646 с.: ил.
Примітки : Предм. указ.: с. 643-646
ISBN, Ціна 978-5-8459-0376-1:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговая информация--маркетингова інформація--потребительские рынки--управління маркетингом--споживчі ринки--управление маркетингом--маркетинговая среда--маркетингове середовище--покупательское поведение--купівельна поведінка--потребительские рынки--споживчий ринок--сегментирование рынка--сегментація ринку--политика ценообразования--політика ціноутворення--товародвижение--товарорух--распространение товаров--розповсюдження товарів--продвижение товаров--просування товарів--интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--прямой маркетинг--прямий маркетинг--стратегическое планирование--стратегічне планування--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--арифметика маркетинга--маркетинг послуг--маркетинг услуг--маркетинговий контроль--маркетинговый контроль--реклама--роздрібна торгівля--розничная торговля--оптовая торговля--гуртова торгівля--личная продажа--особистий продаж--товарные марки--товарні марки--упаковка товаров--пакування товарів--позиционирование товаров--позиціонування товарів--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--учебник--підручник
Примірники : всього : АУЛ(3)
Вільні : АУЛ(3)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)