Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сбытовая политика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Н 78
Автор(и) : Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И.
Назва : Маркетинг : как побеждать на рынке : общественно-политическая литература
Вихідні дані : М.: Финансы и статистика, 1991
Кільк.характеристики :304с.
ISBN, Ціна 5-279-00861-3: 10.00 грн
УДК : 339.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--рынок--ценовая политика--сбытовая политика--коммуникационная политика--стратегическое планирование--планирование стратегическое--конъюнктура рынка--товарная политика
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У339/П58
Автор(и) : Попов С.Г.
Назва : Основы маркетинга : учеб. пособие . -2-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : М.: Ось-89, 2005
Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 5-98534-141-0:
УДК : 339.138(075)
Предметні рубрики: экономика
економіка
Примірники : всього : АУЛ(50)
Вільні : АУЛ(50)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.86/Я 92
Автор(и) : Яценко В.В.
Назва : Формування збутової політики підприємства в умовах розвитку інформаційних технологій : авт. дис. к. е. н.:08.00.04
Вихідні дані : Х., 2011
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Харківський національний економічний університет (Харків)
УДК : 658.86 + 004
Предметні рубрики: Сбыт продукции
Збут продукції
Информационные технологии
Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сбытовая политика--збутова політика--электронный сбыт--електронний сбут--электронная коммерция--електронна комерція--оффлайн-технологии--он-лайн-технологии
Примірники :АНЛ(1)
Вільні : АНЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/М 31
Автор(и) : Маслова Т. Д., Божук С. Г., Ковалик Л. Н.
Назва : Маркетинг : учебник для высш. учеб. завед. . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : СПб.: Питер, 2008
Кільк.характеристики :384 с.: ил., табл.
Серія: Учебник для вузов
Примітки : Библиогр.: с. 377-380; Глоссрий: с. 356-376
ISBN, Ціна 978-5-469-00172-0:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учебник--підручник--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--товарная политика--товарна політика--ценовая политика--цінова політика--коммуникационная политика--комунікативна політика--сбытовая политика--збутова політика
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)