Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Каталог книг- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Статті, доповіді, тези (36)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=споживча поведінка<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Однотомне видання
Шифр видання
: У 339/К73
Автор(и)
: Котлер Ф.
Назва
: Основы маркетинга
Вихідні дані
: М.: Бизнес-книга: "ИМА-Кросс. Плюс", 1995
Кільк.характеристики
:702 с
ISBN, Ціна
5-89093-001-Х:
ДРНТІ
: 06.81.55
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): управление маркетингом--управління маркетингом--сегментация рынка--маркетингова інформація--сегментація ринку--маркетинговая информация--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--маркетинговая среда--маркетингове середовище--потребительские рынки--споживчі ринки--поведение потребителей--
споживча поведінка
--рынок предприятий--ринок підприємств--разработка товаров--розробка товарів--установление цен--встановлення цін--ценообразование--ціноутворення--товародвижение--рух товару--распространение товаров--поширення товарів--продвижение товаров--просування товарів--управление сбытом--управління збутом--международный маркетинг--міжнародний маркетинг--маркетинговые услуги--маркетингові послуги
Примірники
: всього : АУЛ(2)
Вільні
: АУЛ(2)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)