Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=339.138:50(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : У 339/Ш 29
Автор(и) : Шатровский А. Г.
Назва : Фундаментальные основы маркетинга. Системное естествознание и экология : учеб. пособие для студентов экон. специальностей вузов
Вихідні дані : Х.: Каравелла, 2003
Кільк.характеристики :188 с.: рис., табл.
Колективи : М-во образования и науки Украины, Харьковский национальный университет им. В. Н. Каразина (Х.)
Серія: Каф. Маркетинга
Примітки : Рек. МОН Украины
ISBN, Ціна 966-586-119-0:
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138:50(075.8)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): естествознание--природознавство--системное естествознание--системне природознавство--экология--екологія--маркетинг--естественные науки--природничі науки--природные системы--природні системи--вселенная--всесвіт--геосфера--біосфера--биосфера--довкілля--окружающая среда--правовая защита--правовий захист--учебное пособие--навчальний посібник
Примірники :АУЛ(1)
Вільні : АУЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)