Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Каталог книг- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Статті, доповіді, тези (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=КАЧЕСТВО УСЛУГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   У339
   П 22


    Пащук, О. В.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посібник для вузів / О. В. Пащук. - К. : Професіонал, 2005. - 558 с. - ISBN 966-8556-47-Х : 59.90 грн
Рек. МОН України
УДК
Рубрики: маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
СФЕРА УСЛУГ -- СФЕРА ПОСЛУГ -- СПОЖИВАЧI ПОСЛУГ -- ПОТРЕБИТЕЛИ УСЛУГ -- ЦІНОВА ПОЛІТИКА -- ЦЕНОВАЯ ПОЛИТИКА -- КОМУНІКАТИВНА ПОЛІТИКА -- КОММУНИКАТИВНАЯ ПОЛИТИКА -- ЯКІСТЬ ПОСЛУГ -- КАЧЕСТВО УСЛУГ

Примірників всього: 1
АУЛ (1)
Свободны: АУЛ (1)
Знайти схожі

2.
656.135.078.8(043.3)
Ж 51


    Железняк К. Л.
    Механізм формування стратегії просування транспортних послуг підприємств [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / Железняк К. Л. ; Нац. трансп. ун-т. - К., 2015. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Автомобільний транспорт
   Автомобильный транспорт

Кл.слова (ненормовані):
АВТОРЕФЕРАТ -- послуги автотранспорту -- услуги автотранспорта -- ціна послуг -- цена услуг -- якість послуг -- качество услуг -- фактори впливу -- факторы влияния


Дод.точки доступу:
Железняк, Е. Л.; Національний транспортний університет
Примірників всього: 1
АНЛ (1)
Свободны: АНЛ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)