П 84 Профатило, О. В. Формування маркетингової організаційної структури на підприємствах машинобудування : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / О. В. Профатило ; Класичний приватний ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 20 с. -
Машинобудування Машиностроение Кл.слова (ненормовані): МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ -- МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ -- ФУНКЦИОНАЛЬНЫЙ БЛОК -- ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ БЛОК -- АНАЛИТИЧЕСКИЙ БЛОК -- АНАЛІТИЧНИЙ БЛОК -- МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИОННАЯ СИСТЕМА -- МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА -- РЕНТАБЕЛЬНОСТЬ МАРКЕТИНГА -- РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГА -- АВТОРЕФЕРАТ Дод.точки доступу: Профатило, Е. В.; Класичний приватний університет (Запоріжжя) Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |
Я 60 Яневич, М. М. Система інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук: 08.00.04 / М. М. Яневич ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль : Економічна думка ТНЕУ, 2015. - 20 с. : іл., табл. -
Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- ИНФОРМАЦИОННО-АНАЛИТИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- кондитерські підприємства -- кондитерские предприятия -- МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ -- МАРКЕТИНГОВОЕ УПРАВЛЕНИЕ Дод.точки доступу: Тернопільський національний економічний університет Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |