Д 64 Долозіна, І. Л. Маркетингові стратегії підприємств тютюнової галузі України [Рукопис] : авт. дис. к. е. н.: 08.00.04 / І. Л. Долозіна ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 21 с. : іл., табл. -
Организация производства Легкая промышленность Легка промисловість Кл.слова (ненормовані): АВТОРЕФЕРАТ -- МАРКЕТИНГОВАЯ СТРАТЕГИЯ -- маркетингова стратегія -- табачная отрасль -- тютюнова галузь -- социально-этический маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- рынок табачных изделий -- ринок тютюнових виробів Дод.точки доступу: Долозина, И. Л.; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського Примірників всього: 1 АНЛ (1) Свободны: АНЛ (1) |