Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Богосвятська, Анна-Марія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент; член-кореспондент НАНО)
Назва : Утвердження морально-духовних орієнтирів та ідеалів людства
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ, 2015. - № 11. - С. 12-13
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821(4)09
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання на уроках літератури--воспитание духовности--воспитание духовных ценностей--воспитательная работа--конкурси вчителів--конкурсы учителей--методика викладання зарубіжної літератури--методика преподавания зарубежной литературы--навчально-виховна робота
Анотація: Автор статті коментує результати конкурсу "Виховуємо духовність", який проходив у двох номінаціях: "Конспект уроку" та "Позакласний захід" на сторінках журналу "Зарубіжна література в школах України".
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_11\2.pdf
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО)
Назва : Заключний етап кроку зарубіжної літератури як методична проблема
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 37-40, обкладинка с.3
Примітки : Бібліогр.: с. 3 обкладинки. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика викладання зарубіжної літератури--методика викладання літератури--методика преподавания зарубежной литературы--методика преподавания литературы--структура уроков--структура уроків--уроки зарубежной литератури--уроки зарубіжної літератури--уроки литературы--уроки літератури
Анотація: Автор розкриває теоретичні основи заключного етапу уроку, а саме розповідає про фізіологічні, поведінкові та подієві якості фази закриття.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\6.pdf
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО)
Назва : Організаційний та мотивацйний етапи уроку світової літератури як методична проблема
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 30-36
Примітки : Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика викладання зарубіжної літератури--методика викладання літератури--методика преподавания зарубежной литературы--методика преподавания литературы--учебная мотивация--навчальна мотивація--мотивация учебной деятельности--мотивація навчальної діяльності--организация уроков--организация учебного процесса--організація навчального процесу--организация учебной деятельности учащихся--організація навчальної діяльності учнів--організація уроків--уроки зарубежной литератури--уроик зарубіжної літератури--уроки литературы--уроки літератури
Анотація: Автор статті досліджує таку методичну проблему, як організаційний та мотиваційний етапи уроку світової літератури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\5.pdf
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО)
Назва : Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 23-29
Примітки : Бібліогр.: с. 29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майстер-класи--мастер-классы--методика викладання зарубіжної літератури--методика викладання літератури--методика преподавания зарубежной литературы--методика преподавания литературы--педагогический опыт--педагогічний досвід
Анотація: Розкрито теоретико-методичні аспекти поняття "педагогічний досвід", подано класифікацію форм педагогічного досвіду, особливу увагу надано майстер-класу як формі реалізації педагогічного досвіду.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\4.pdf
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО)
Назва : Арома-імідж уроку літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 16-22
Примітки : Бібліогр.: с. 22. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аромати--аромат как образ--аромат як образ--запахи--методика викладання зарубіжної літератури--методика преподавания зарубежной литературы--названия запахов и ароматов--назви запахів та ароматів--уроки литературы--уроки літератури--ароматерапія--ароматерапия--запах книги--запах фарб--запах красок--аромат часу--аромат времени--запах свята--запах праздника--феномен пруста--пруста феномен--художні символи--художественные символы--аромати в художній літературі--ароматы в художественной литературе
Анотація: Автор статті пропонує новий оригінальний підхід до вивчення світової і вітчизняної літератури, а саме використання ароматів (ароматерапії, аромасугестії) на уроках літератури, а також вивчення образу та функції ароматів у художніх творах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\3.pdf
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО)
Назва : Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 11-15
Примітки : Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання світової літератури--преподавание мировой литературы--викладання зарубіжної літератури--преподавание зарубежной литературы--екологія уроку--экология урока--екологізація навчання--экологизация обучения--природовідповідність--природосоответствие--цілісне мислення--целостное мышление--екологічне мислення--экологическое мышление--неекологічне мислення--неэкологическое мышление--екологічна освіта--экологическое образование--послідовність сприйняття інформації--последовательность восприятия информации--сенсомоторний етап сприйняття інформації--сенсомоторный этап восприятия информации--символьний етап сприйняття інформації--символьный этап восприятия информации--образон--правила створення навчального образону--правила создания учебного образона--логічний етап сприйняття інформації--логический этап восприятия информации--лінгвістичний етап сприйняття інформації--лингвистический этап восприятия информации--моторно-кінестетичний етап сприйняття інформації--моторно-кинэстетический этап восприятия информации--архівування--архивирование--творче використання знань--творческое использоваие знаний--втілення--воплощение
Анотація: Наголошується, що для найефіективнішого сприйняття навчальної інформації учнями, способи її подачі мають відповідати їх природним здібностям та психоемоційним особливостям.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\2.pdf
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія (кандидат філологічних наук; доцент Львівського обласного інтитуту післядипломної педагогічної освіти)
Назва : Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 2-10
Примітки : Бібліогр.: с. 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладання світової літератури--преподавание мировой литературы--викладаня зарубіжної літератури--преподавание зарубежной литературы--педагогічний інструментарій--педагогический инструментарий--особистісні якості педагога--личностные качества педагога--образ учителя--культура речи--культура мови--мовленя вчителя--речь учителя--мовна техніка--речевая техника--звучність мовлення--звучность речи--темп мовлення--темп речи--висота тону--высота тона--тембр--дикція--дикция--виховання інтересу до читання у школярів--воспитание интереса к чтению у школьников--технологічна карта уроку--технологическая карта урока--сприйняття інформації--восприятие информации--обробка та збереження інформації--обработка и сохранение информации--передача інформації--передача информации--складові технологічної карти уроку--составные технологической карты урока--особистісно орієнтований підхід у навчанні--личностно ориентированный подход в обучении--компетентнісний підхід у навчанні--компетентностный подход в обучении--діяльнісний підхід у навчанні--деятельностный подход в обучении--ікт--икт--інформаційно-комунікаційні техноллогії--информационно-комуникационные технологии--мультимедійні засоби навчання--мультимедийные средства обучения--інтерактивні технології навчання--интерактивные технологии обучения--буклети--буклеты--буктрейлери--буктрейлеры--веб-квести--веб-квесты--відеоскрайбінг--видеоскрайбинг--віртуальні екскурсії--виртуальные экскурсии--колажі--коллажи--мотиватори--мотиваторы--плейкасти--плейкасты--портфоліо героїв--портфолио героев--слайд-презентації--слайд-презентации--стрічки часу--ленты времени--читацькі блоги--читательские блоги--інноваційні технології навчання--инновационные технологии обучения--педагогічні технології--педагогические технологии--педагогічні методи--педагогические методы--педагогічні прийоми--педагогические приемы--групи педагогічних методів--группы педагогических методов--інформаційні методи навчання--информационные методы обучения--операційні методи навчання--операционные методы обучения--пошукові методи навчання--поисковые методы обучения--методи самостійного навчання--методы самостоятельного обучения--методи і прийоми актуалізації суб'єктивного досвіду учнів--методы и приемы актуализации субъективного опыта учеников--динамічний "пейсмейкерний" механізм--динамический "пейсмейкерный" механизм--мозкові хвилі--мозговые волны--види мозкових хвиль--виды мозговых волн--бета-ритми--бета-ритмы--альфа-ритми--альфа-ритмы--тета-ритми--тета-ритмы--дельта-ритми--дельта-ритмы--гама-ритми--гамма-ритмы--психіка людини--психика человека
Анотація: Огляд усіх можливих інструментів, методів та прийомів педагогічного впливу, доступний учителеві на уроках та у позакласній виховній роботі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_та_культ_2016_9\1.pdf
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО)
Назва : "Учитель може все, якщо в нього вірити!" : ексклюзивне інтерв'ю
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ, 2016. - № 5. - С. 2-4
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821(4)09
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): богосвятська анна-марія--интервью--інтерв'ю--методика викладання зарубіжної літератури--методика преподавания зарубежной литературы--науковці-методисти--персоналии филологов--персоналії філологів--ученые-методисты--педагогічна діяльність
Анотація: В інтерв'ю мова йде про досвід роботи відомого педагога, про професійну майстерність, навчання молодих вчителів.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_5\1.pdf
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО)
Назва : Слово - ключ до таємниці життя
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ, 2016. - № 5. - С. 5-9
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821(4)09
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майстер-класи--мастер-классы--методика викладання зарубіжної літератури--методика преподавания зарубежной литературы--науковці-методисти--персоналии филологов--персоналії філологів--слово в культуре и философии--слово в культурі та філософії--слово в художественном тексте--слово у художньому тексті--ученые-методисты--феномен слова
Анотація: Автор статті презентує майстер-клас, присвячений вивченню феномену Слова в людському житті і творчості. Досліджені такі питання, як слово і генетичний код, як берегти слово в чистоті, слово вчителя - гуманного педагога та ін.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_5\2.pdf
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська, Анна-Марія Іванівна (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інситуту післядипломної педагогічної освіти; член-кореспондент НАНО)
Назва : Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ, 2016. - № 6. - С. 12-20
Примітки : Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 821(4)09
ББК : 83.3(4)
Предметні рубрики: Літературознавство
Литературоведение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): инновационные технологии обучения--образовательные интернет-технологии --навчальні інтернет-технології--информационно-коммуникативные технологии обучения--інформаційно-комунікаційні технології навчання--информационные технологии обучения--інноваційні технології навчання--культура мовлення--культура речи--культура речи учителя--личность учителя--методика викладання зарубіжної літератури--методика преподавания зарубежной литературы--новітні технології навчання--особистість учителя--педагогический инструментарий--педагогічний інструментарій--технологическая карта урока--технологічна карта уроку--учитель зарубежной литературы--учитель зарубіжної літератури
Анотація: Автор досліджує педагогічний інструментарій учителя зарубжної літератури - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів навчання, якими володіє педагог і які він використовує в процесі навчання.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_6\4.pdf
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)