Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кугай, Наталія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кугай, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики)
Назва : Застосування методів інтерактивного навчання для формуваня методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2017. - № 11. - С. 46-54
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 371
ББК : 74р
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи інтерактивного навчання--методы интерактивного обучения--интерактивное обучение--інтерактивне навчання--методологічні знання і вміння--методологические знания и умения--операційні числення--операционное исчисление--майбутні учителя математики--будущие учителя математики--індекс ставлення--индекс отношения--высшее образование--вища освіта--работа в малых группах--робота у малих групах--мікрофон--микрофон--приклади використання методів навчання--примеры использования методов обучения--навчальні предмети--учебные предметы
Анотація: З'ясовано можливість і обґрунтовано доцільність використання методів інтерактивного навчання як ефективної методики формування методологічних знань і вмінь під час проведення занять з дисципліни "Операційне числення". Виявлено позитивний вплив методів інтерактивного навчання на ставлення студентів до навчальної дисципліни. Наведено приклади методологічних знань майбутнього педагога, які доцільно формувати під час вивчення дисципліни. Розглянуто сутність таких методів інтерактивного навчання, як "Робота у малих групах", "Мікрофон". Запропоновано приклади використання зазначених методів на заняттях із дисципліни "Операційне числення" та показано, як ці методи сприяють формуванню методологічних знань та умінь.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кугай, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики), Калініченко, Микола
Назва : Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "методи оптимізації"
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2018. - № 1. - С. 55-71: рис.; 3-табл.
Примітки : В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологічні знання--індекс ставлення--індекс висвітлення--майбутні учителі математики--навчальні дисципліни--методи оптимізації--метологічні уміння--методи інтерактивного навчання--метод формалізації--метод математичного моделювання--метод аналогій--вища освіта--высшее образование--педагогічна освіта--педагогическое образование
Анотація: Розкрито зміст методологічних знань усіх рівнів (філософського, загальнонаукового, конкретно наукового, технологічного) майбутнього вчителя математики на матеріалі навчальної дисципліни "Методи оптимізації". Показано, які методологічні уміння на основі цих методологічних знань можна і доцільно формувати. Наведено конкретні приклади, на яких доцільно формувати окремі елементи методологічних знань і вмінь. Обґрунтовано доцільність застосування для їх формування математичних програмних засобів, зокрема GRAN1 і Matlab. Запропоновано приклади використання методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь під час навчання дисципліни "Методи опти-мізації". Шляхом анкетування студентів з'ясовано індекс висвітлення методологічних знань і вмінь майбутнього вчителя математики та позитивний вплив цього висвітлення на ставлення студентів до навчальної дисципліни.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)