Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Субхані, Мухамед Імтіаз@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(0)в7-5
Автор(и) : Субхані, Мухамед Імтіаз (директор науково-видавничого центру Університету IQRA; м. Карачі; Пакистан; PhD (економіка)), Хасан, Саєд Акіф, Осман, Амбер
Назва : Взаємозв'язок між економікою і модою : чи однакові вони в різних країнах?
Серія: Новини світової науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 7. - С. 476-482: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(0)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Австралия
Австралія
Индия
Індія
Пакистан
США
Анотація: Вивчено моду з економічної точки зору. Мода пов'язана з такими показниками, як дохід на душу населення та інфляція. Моделі споживання таких країн, як Індія, США, Пакистан і Австралія, вибрано для дослідження через їх специфіку і новаторство в області моди. Результати підтвердили, що дохід на душу населення і інфляція впливають на моду в Пакистані, США та Індії, тоді як в Австралії ситуація протилежна.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Субхані, Мухамед Імтіаз (директор науково-видавничого центру Університету IQRA; м.Карачі; Пакистан; PhD (економіка)), Осман, Амбер, Хасан, Саєд Акіф
Назва : Опитування щодо активності бренда : на прикладі сегменту снеків у Пакистані
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 7. - С. 411-424: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.17
ББК : 65.422.5(5ПАК)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Пакистан
Карачи
Карачі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активность брендов--активність брендів--методология маркетинга--методологія маркетингу--вкусовые качества--смакові якості--внутриотраслевая конкуренция--внутрішньогалузева конкуренція--картофельные чипсы--картопляні чипси--кукурузные чипсы--кукурудзяні чипси--маркетинговые опросы--маркетингові опитування--отраслевые рынки--галузеві ринки--потребительские предпочтения--споживчі переваги--продукты питания--продукти харчування--рыночные сегменты--ринкові сегменти--снеки--swot-анализ--swot-аналіз--товарная узнаваемость--товарна впізнаність--упаковка--цены--ціни
Анотація: Проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)