Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>GEO=ТАЙВАНЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Высокоскоростная магистраль на Тайване
Місце публікування : Ж.д. мира. - 2008. - № 8. - С. 9-16: ил. (Шифр Ж2/2008/8)
УДК : 656.2.022.846(529.1)
Предметні рубрики: ЖЕЛЕЗНЫЕ ДОРОГИ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН
ВЫСОКОСКОРОСТНОЕ ДВИЖЕНИЕ
ЗАЛІЗНИЦІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
ВИСОКОШВИДКІСНИЙ РУХ
Географіч. рубрики: КИТАЙ
ТАЙВАНЬ
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Высокоскоростная линия на Тайване
Місце публікування : Железные дороги мира. - 2011. - № 12. - С. 17-20 (Шифр Ж2/2011/12)
УДК : 656.2.022.846
Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт зарубежных стран
Высокоскоростное движение
Залізничний транспорт зарубіжних країн
Швидкісний рух
Географіч. рубрики: Тайвань
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.433(5КИТ)-2
Автор(и) : Іє, Шань-Пао (доцент; Університет Ай-Шоу; м.Коахсюнг; Тайвань)
Назва : Інноваційний менеджмент у сфері туризму : аналіз середи фунціонування
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 4. - С. 381-387: табл. (Шифр А9/2012/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.433(5КИТ)-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма, 2008-2010 гг.
Економіка туризму, 2008-2010 рр.
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Показано, що туристичний бізнес, крім безпосередньої мандрівки, пропонує такоє такі послуги, як візова пдтримка, бронювання житла тощо. Після відміни контролю виїзду за кордон у 1988 р. туристичний бізнес на Тайвані став стрімко розвиватися. Однак, оскільки акцент бізнесмени роблять переважно на прибутку, агресивна цінова конкуренція за низької якості послуг стали постійним явищем. В умовах конкуренції на ринку підвищення якості послуг та посилення позиції інноваційного менеджменту стали ключовими завданнями. Використовуючи звітні дані туристичних фірм Тайваню за 2008-2010 рр., проаналізовано середовище функціонування та аналіз продуктивності за Малмквістом. Проведено оцінювання загальної ефективності, технічної ефективності та ефективності від масштабу для 10 ключових гравців на туристичному ринку Тайуваню. За результатами аналізу розроблено рекомендації для турфірми щодо інноваційного менеджменту та підвищення ефективності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Д 26
Автор(и) : Джі Хонг Дінг (Коледж менеджменту Університету Південного Тайваню; м.Тайвань; Тайвань), Хунг Вен Лі, Яо Веі Ку
Назва : Вплив робочого стресу на робітників галузі високих технологій
Серія: Новини зарубіжної науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 1. - С. 367-372: рис.; табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 88.4
Предметні рубрики: Психология
Психологія
Психология отдельных видов деятельности
Психологія окремих видів діяльності
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Обгрунтовано, що високі темпи глобалізації змушують підприємства виходити за кордони країн. Для бізнес-діяльності за кордоном підприємство повинно мати відповідний персонал. Тому досліджено залежність між робочим стресом та бажанням перейти до зарубіжного представництва на прикладі сектору високих технологій на Тайвані. За результатами дослідження розроблено пропозиції для підприємств сектору, а також для подальших досліджень
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.44(5КИТ)-2/Ф 94
Автор(и) : Фу, Хсін-Веі (доцент, Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань), Іє, Шань-Пао
Назва : Дослідження залежності між різновидами подорожей, якістю сервісу та мірою задоволеності туристів
Серія: Новини зарубіжної науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 1. - С. 434-443: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.44(5КИТ)-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Обгрунтовано, що Тайвань знаходиться на стадії переходу до сервісної економіки. Люди стали приділяти більше уваги відпочинку та якості супутніх послуг. Робота та темп життя збільшують напругу, і подорожі стали одним з кращіх способів релаксації. Описано, яким чином можна підвищити якість послуг та задоволеність туристів цими послугами. Опитування проведено шляхом випадкової вибірки: 500 анкет розповсюджено, 217 повернено, доля відгуку - 43%. За результатами, різновид подорожі позитивно корелює зі ступенем задоволеності туриста, при цьому якість сервісу має стримуючу дію на залежність між різновидом подорожі та задоволеністю туриста. Представлено рекомендації як для практиків, так і щодо подальших досліджень за різновидами подорожей.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.431(5КИТ)-5/Н 11
Автор(и) : Ніє, Фанг-Пеі (співробітник кафедри харчового менеджменту; Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань)
Назва : Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу
Серія: Новини зарубіжної науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 2. - С. 421-430: табл., рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.431(5КИТ)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика общественного питания
Економіка громадського харчування
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволенності клієнтів у кейтерінгу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерінгу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено - 357. З них 39 є недійсними, процент відгуку - 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.431(5КИТ)-6/В 17
Автор(и) : Ванг, Фу-Джін (доцент; Університет Алетейя; м.Тайбей; Тайвань)
Назва : Дослідження ключових компетенцій дієтологів у їдальнях молодших шкіл м. Тайбей : Тайвань
Серія: Новини зарубіжної науки
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 2. - С. 340-350: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.431(5КИТ)-6
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика общественного питания
Економіка громадського харчування
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: У статті досліджено ключові компетенції дієтологов їдалень державних молодших шкіл м. Тайбей (Тайвань) з акцентом на покращенні якості харчування. Опитано експертів та вчених з понад 10-річним досвідом роботи; для аналізу даних опитування використано модифікований метод Дельфі. Спираючись на результати аналізу надійності попереднього опитування, дані основного опитування проаналізовано методом аналітичної ієрархії. Використано дані 385 анкет, які було заповнено в їдальнях молодших шкіл персоналом, вчителям, батькам, дієтологами, експертами, аудиторами, директорами їдалень та представниками постачальників, сертифікованих на НАССР. Кількість повернених вірно заповненими анкет - 344. У результаті статистичного аналізу запропановано оціночну таблицю ключових компетенцій дієтологів, найнятих Комітетом зі шкільних сніданків. Дана таблиця може бути зразком для НАССР-сертифікованих постачальників, для шкіл при виборі дієтологів та оцінці їхньої діяльності. Таблиця також може бути використана при навчанні дієтологів в універсітетах та коледжах.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Развитие метрополитенов на Тайване и во Вьетнаме
Місце публікування : Железные дороги мира. - 2012. - № 8. - С. 32-36 (Шифр Ж2/2012/8)
УДК : 625.42
Предметні рубрики: Метрополітен
Метрополитен
Географіч. рубрики: Вьетнам
В'єтнам
Тайвань
Китай
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.432(5КИТ)-5/Ш 11
Автор(и) : Шіє, Хуай-Шу (аспірант кафедри управління Національного університету Чіао Тун; м.Тайбей; Тайвань), Ху, Джін-Лі, Шеу, Хер-Дзюнь
Назва : Перехід на екологічні технології : розробка концепції системи рейтингів "зелених" готелів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 521-530: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.432(5КИТ)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Доведено, що перехід на екологічні технології став більшим, ніж просто захоплення в готельній індустрії, еко-готель стає мейнстрімом. На підставі огляду літератури в цьому дослідженні здійснено спробу розробити загальну концептуальну основу системи рейтингів "зелених" готелів, вона складається з 3 основних частин, включаючи охорону довкілля, збереження природи і інфраструктуру будівництва і містить 20 позицій. Запропоновано загальну комплексну основу для системи оцінювання "зелених" готелів як орієнтир для урядовців і власників готелів щодо визначення і застосування практичних і вимірних критеріїв переходу на еко-технології.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(5КИТ)-5/Т 84
Автор(и) : Тун, Джейн (викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань)
Назва : Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 495-503: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.422.5(5КИТ)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)