Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чичин А. В.
Назва : Информационно-технические средства помогут в работе
Місце публікування : Вагоны и вагонное хоз-во (прил. к ж-лу "Локомотив"). - 2008. - № 4. - С. 8-11 (Шифр В25/2008/4)
УДК : 656.2:658.386
Предметні рубрики: ПРОИЗВОДСТВЕННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосол С. А.
Назва : Усовершенствовали тренажеры
Місце публікування : Локомотив. - 2012. - № 6. - С. 14-17 (Шифр Л1/2012/6)
УДК : 658.386:656.2
Предметні рубрики: Залізничний транспорт
Железнодорожный транспорт
ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ
ПРОИЗВОДСТВЕННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антонець, Михайло (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник )
Назва : Законодавча і нормативно-правова база виробничого навчання в школах Української РСР : 50-80-ті роки ХХ ст.
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2013. - № 3. - С. 32-37
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 373
ББК : 74.2
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа, 20 ст. 50-60-і рр.
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа, 20 ст. 50-60-е гг.
Географіч. рубрики: Україна
Украина
УРСР
УССР
Анотація: Розкриваються законодавчі і нормативно-правові засади виробничого навчання в школах Української РСР у 50-80-ті роки ХХ ст. Висвітлюються мета, зміст, форми виробничого навчання. Зроблено висновок про їхню актуальність на сучасному етапі запровадження профільного навчання у старших класах загальноосвітньої школи.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.432(5КИТ)в6-80
Автор(и) : Чень, Лу-Фен (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету Кун Шан; м.Тайнан; Тайвань; PhD)
Назва : Вплив перенесення досвіду навчання та організацйної культури на рівень задоволеності роботою
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 3. - С. 484-492: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.432(5КИТ)в6-80
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Обгрунтовано, що тренінги для персоналу стали важливою частиною роботи підприємства в умовах швидкої зміни і накопичення знань, технологій і навиків. У зв'язку з цим підвищився науковий інтерес до вивчення тренінгів на регулярній основі, тоді тренінги проводяться ефективніше і підвищують компетентність, продуктивність і задоволеність співробітників роботою і в цілому забезпечують стійкий розвиток і ефективність роботи підприємства. Об'єкти дослідження - персонал 10 найкращих, за версією китайського Бюро туризму, туристичних готелів на Тайвані. Аналіз показав, що 1) проведення тренінгів безпосередньо впливає на задоволеність персоналу роботою; 2) організаційна культура прямо впливає на якість тренінгів і 3) організаційна культура істотно впливає на міру задоволеності роботою.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бишовець І. О. (Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди)
Назва : Основні тенденції розвитку професійно-технічної освіти в Україні в 1950-і роки
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014. - № 2. - С. 147-153 (Шифр Г2/2014/2)
Примітки : Література : С.151-153 : 25 назв
УДК : 377(477)"195"
ББК : 74
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка, 1950-і рр.
Образование. Педагогика, 1950-е гг.
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Аналізуються основін тенденції розвитку закладів професійно-технічної освіти в Україні у 1950-і роки.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки)
Назва : Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друг половина 50-х років - 1964 р.)
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2014. - № 1/2. - С. 54-60: фот.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 37.015
ББК : 74.03
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки, 1950-1960-і рр.
Образование. Педагогика
История педагогики, 1950-1960-е гг.
Географіч. рубрики: УССР
УРСР
Україна
Украина
Анотація: Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 50-х років - 1964 рік. Особливу увагу сконцентровано на причиних актуалізації диференційованого підходу в період "хрущовської" шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, відночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)