Пошуковий запит: <.>K=ДИНАМИЧЕСКИЕ НАГРУЗКИ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мурашов О.В. (ДП ДОСЗТ), Ворона О.М.
Назва : Аналіз деформацій дерев'яних шпал під впливом динамічного навантаження у рейковій колії
Серія: Техніка та технології
Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 57-59: граф. (Шифр З2/2009/1) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 625.142.21 + 625.033.37.001.57 Предметні рубрики: Железнодорожный путь Шпалы деревянные Залізнична колія Шпали дерев'ні Анотація: Наведено математичну модель роботи шпали, яка дозволяє визначити переміщення і частотні характеристики під дією просторової системи сил і являє собою частину загальної моделі рейко-шпальної решітки.
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 656.2/П 78
Автор(и) : Тютькін, Олексій Леонідович
Назва : Врахування нелінійностей та приєднаних мас при проведенні динамічного аналізу станційної конструкції
Місце публікування : Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту: тези доп. 70-й Міжнар. наук.-практ. конф. Дніпропетровськ, 15. 04 - 16. 04. 2010/ ДНУЗТ., Cхід. наук. центр трансп. акад. України. - Д.: ДIIТ, 2010. - С. 217-218 (Шифр 656.2/П 26-047948)
УДК : 624.15 Предметні рубрики: ГРУНТЫ ГРУНТИ
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/В 85
Автор(и) : Грачева Л. О.
Назва : Устойчивость вагона от опрокидывания при входе в кривые участки пути
Місце публікування : Скорости движения поездов в кривых: сб. науч. тр./ ВНИИЖТ. - М., 1988. - С. 45-50 (Шифр 06/В 85-332970)
УДК : 629.463.64:625.032.7 Предметні рубрики: Криві Кривые
Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 06/В 85
Автор(и) : Черкашин Ю. М., Дидова Е. Б.
Назва : Оценка эксплуатационной нагруженности боковых рам и надрессорных балок тележек вагонов
Місце публікування : Труды ВНИИЖТа. - М., 1981. - Вып. 639: Проблемы динамики и прочности перспективных вагонов. - С. 4-11 (Шифр 06/В 85-304517)
УДК : 629.4.027.2 Предметні рубрики: Подвижной состав Тележки Рухомий склад Візки
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Коган А. Я., Пейч Ю. Л.
Назва : Напряженно-деформированное состояние грунтового подшпального основания от воздействия динамической нагрузки
Місце публікування : Вестник ВНИИЖТа. - 2002. - № 3. - С. 24-30. - ISSN 0869-8163 (Шифр В1/2002/3). - ISSN 0869-8163
УДК : 625.12.033.37 Предметні рубрики: Железнодорожный путь Залізнична колія
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Краснобаев А. М., Самошкин С. Л., Соловьев С. А.
Назва : Исследование амортизаторов подвески генератора системы энергоснабжения пассажирского вагона с кондиционированием воздуха
Місце публікування : Вестник ВНИИЖТа. - 2011. - № 6. - С. 40-44. - ISSN 0869-8163 (Шифр В1/2011/6). - ISSN 0869-8163
УДК : 629.45 + 629.4.048 Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт Пассажирские вагоны Залізничний транспорт Пасажирські вагони
Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ушкалов В. Ф. (член-корреспондент НАНУ; профессор; ИТМ НАНУ и НКАУ), Лапина Л. Г., Мащенко И. А.
Назва : Расчетные возмущения для исследования динамики железнодорожных вагонов
Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2012. - № 1. - С. 38-41: рис. (Шифр З2/2012/1) Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 629.4.015:625.1.03 Предметні рубрики: Железнодорожный транспорт Взаимодействие пути и подвижного состава Залізничний транспорт Взаємодія колії і рухомого складу Анотація: Для исследований динамических качеств железнодорожных экипажей предложены расчетные возмущения, которые формируются по данным обработанных записей показаний вагона-путеизмерителя.
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (випуск видання, що продовж.) Шифр видання : 06/Д 54
Автор(и) : Данович В. Д., Патласов А. М., Халипова Н. В., Бондаренко И. А.
Назва : Деформация подшпального упруго-вязкого инерционного основания под динамической нагрузкой
Місце публікування : Транспорт: зб. наук. праць ДІІТу. - 1999. - Вип. 4. - С. 5-22 (Шифр 06/Д 54-497765)
УДК : 625.1.03 Предметні рубрики: Взаимодействие пути и подвижного состава Взаємодія колії і рухомого складу
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (випуск видання, що продовж.) Шифр видання : 06/Д 54
Автор(и) : Данович В. Д., Закапко В. Я., Патласов А. М.
Назва : Анализ работы подшпального основания под действием динамической нагрузки
Місце публікування : Транспорт: зб. наук. праць ДІІТу. - 1999. - Вип. 4. - С. 23-30 (Шифр 06/Д 54-497765)
УДК : 625.1.03 Предметні рубрики: Взаимодействие пути и подвижного состава Взаємодія колії і рухомого складу
Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сисин М. П. (кандидат технічних наук; Львівський НДІ судових експертиз)
Назва : Вплив вібраційного навантаження рухомого складу на роботу грунтів земляного полотна
Місце публікування : Залізничний транспорт України: науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 51-54: рис. (Шифр З2/2012/2) Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 625.1.03 Предметні рубрики: Взаимодействие пути и подвижного состава Взаємодія колії і рухомого складу Железнодорожный путь Залізнична колія Географіч. рубрики: Украина Україна Анотація: Під час руху поїздів по залізничній колії відбувається вібраційне динамічне навантаження на її елементи. Грунти земляного полотна та баластного шару є елементами колії, які погано сприймають вібраційне навантаження і, при певних умовах, їх міцність може суттєво знижуватися. У дослідженні запропоновано спосіб визначення значень питомого зчеплення і кута внутрішнього тертя грунту та їх розподілу у поперечному перерізі насипів, що експлуатуються при дії заданого рухомого складу. Використано методи динамічної теорії пружності та методи теорії і практики розрахунку колії на міцність. Даний спосіб розрахунку може бути застосований у дослідженні роботи нижньої будови колії при несприятливих умовах роботи земляного полотна, обставин залізнично-транспортних пригод та їх попередження шляхом встановлення необхідних умов руху поїздів.
Знайти схожі
|
|
|