Пошуковий запит: <.>K=ЛІНІЙНЕ ПРОГРАМУВАННЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Шенфельд К. п. Задача распределения порожних вагонов под погрузку в современных услових/К. п. Шенфельд, Е. А. Сотников, В. А. Ивницкий // Вестник Научно-исследовательского института железнодорожного транспорта, 2012,N № 3.-С.3-7
|
>2.
| Акулов А. М. Математическое моделирование и построение алгоритма оптимальной перевозки мелких отправок в сборных крупнотоннажных контейнерах/А. М. Акулов // Транспорт: наука, техника, управление, 2012,N № 10.-С.8-12
|
>3.
| Бутырин О. В. Оптимальное распределение средств дефектоскопии/О. В. Бутырин, И. Е. Помогаев // Путь и путевое хозяйство, 2013,N № 4.-С.25-27
|
>4.
| Викулов М. А. Несущая способность изгибаемых сетчатых плит/М. А. Викулов, С. В. Ефрюшин // Строительная механика и расчет сооружений, 2013,N № 4.-С.74-78
|
>5.
| Серая О. В. Анализ методов решения транспортных задач со случайными стоимостями перевозок/О. В. Серая // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті, 2013,N № 4.-С.42-45
|
>6.
| Болотин М. М. Принципы моделирования процессов вагоноремонта/М. М. Болотин, В. Н. Глазков, В. Г. Воротников // Мир транспорта, 2013,N № 3.-С.12-21
|
>7.
| Волот О.І. Оптимізація розміщення інформаційних потоків підприємства методом лінійного програмування/О. І. Волот // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 11.-С.162-165
|
>8.
| Пашко С. В. Гарантированное время преследования для стратегии параллельного сближения/С. В. Пашко // Доповіді Національної академії наук України. -Київ, 2014,N № 4.-С.43-48
|
>9.
| Дьоміна І. Моделювання технологічного процесу формування помольних сумішей методом лінійного програмування/І. Дьоміна, Г. Попова // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 6.-С.451-456
|
>10.
| Абу Заід Зіад М. М. Дослідження основних напрямів моделювання виробничих процесів/Заід Зіад М. М. Абу // Проблеми будівництва, водокористування та екології. -Дніпропетровськ, 2015.-С.58-59
|
|
|