Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 83
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шерепа Е.Н. (магистр, ГЭТУТ)
Назва : Развитие маркетинга на железнодорожном транспорте
Серія: Економіка транспорту
Місце публікування : Залізн. трансп. України: наук.-практ. журн. - 2008. - № 4. - С. 41-45 (Шифр З2/2008/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 656.2.003.1
Предметні рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
МАРКЕТИНГ
ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ
Анотація: Раскрыта роль маркетинга на железнодорожном транспорте при прямом принятии решений.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет)
Назва : Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка
Місце публікування : Економіст: Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум".: К., 2008. - № 9. - С. 28-30: табл., рис (Шифр Е5/2008/9)
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корж, Марина (кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск)
Назва : Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы
Місце публікування : Економіст: Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум".: К., 2008. - № 9. - С. 66-69: ил., рис (Шифр Е5/2008/9)
УДК : 338.24
ББК : 65.291.2
Предметні рубрики: Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления маркетинговой деятельностью путем наилучшего их сочетания в данной системе.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кодацкий В. П.
Назва : Совершенствование управления предприятием
Місце публікування : Економіка, фінанси, право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2008. - № 11. - С. 6-9 (Шифр Е3/2008/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 338.24
ББК : 65.291.2
Предметні рубрики: Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Наведені напрямки оптимізації управління підприємством.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голосун В. (аспірантка Черкаського державного технологічного університету)
Назва : Ефективність ланцюга вартості зерна кукурудзи в умовах коливання цін
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2009. - № 5. - С. 18-21: табл., рис. (Шифр Е3/2009/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка, 2006-2008 рр.
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Досліджено ланцюг вартості сільгоспродукції, на прикладі зерна кукурудзи, який є інструментом для розуміння структури витрат фірми і того, як витрати зростають і знижуються залежно від виду діяльності.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.32-45
Автор(и) : Артюх Т.О. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України)
Назва : Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на овочевому ринку в структурі кластерних формувань
Серія: Формування і розвиток аграрного ринку
Місце публікування : Економіка АПК: Міжнародний науково-виробничий журнал. - К., 2009. - № 3(173). - С. 144-148 (Шифр Е2/2009/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ : 68.75.19
ББК : 65.32-45 + 65.32-82
Предметні рубрики: Економіка АПК
Економічне районування
Сільськогосподарська продукція
Экономика АПК
Сельскохозяйственная продукция-- Экономическое районирование
Анотація: Мета статті - дослідити маркетингове забезпечення діяльності підприємств-виробників овочевої продукції завдяки кластерним формуванням.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Ковальчук С.
Назва : Бенчмаркитенг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 3. - С. 20-31. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркитенгу.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук), Новошинська, Любов
Назва : Маркетингові стратегії інституційних інвесторів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 3. - С. 16-19. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Маркетинг
Економіка
Маркетинг
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Зайцева, Алла (аспірантка)
Назва : Споживча проекція управління доданою вартістю
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 4. - С. 41-45. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Обгрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Тимощук, Мирослава (кандидат економічних наук)
Назва : Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 4. - С. 30-34. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємства. На основі проведеного аналізу запропоновано нові підходи до розроблення методів оцінювання потенціалу розвитку підприємств.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)