Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (15)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шерепа Е.Н. (магистр, ГЭТУТ)
Назва : Развитие маркетинга на железнодорожном транспорте
Серія: Економіка транспорту
Місце публікування : Залізн. трансп. України: наук.-практ. журн. - 2008. - № 4. - С. 41-45 (Шифр З2/2008/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 656.2.003.1
Предметні рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
МАРКЕТИНГ
ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ
Анотація: Раскрыта роль маркетинга на железнодорожном транспорте при прямом принятии решений.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Мария (кандидат экономических наук, Луганский национальный аграрный университет)
Назва : Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка
Місце публікування : Економіст: Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум".: К., 2008. - № 9. - С. 28-30: табл., рис (Шифр Е5/2008/9)
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: В условиях реформирования аграрного сектора экономики очень важны и актуальны агромаркетинговые исследования как инструментарий, позволяющий получить обоснованные управленческие решения по развитию новых формирований рыночного типа.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кодацкий В. П.
Назва : Совершенствование управления предприятием
Місце публікування : Економіка, фінанси, право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2008. - № 11. - С. 6-9 (Шифр Е3/2008/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 338.24
ББК : 65.291.2
Предметні рубрики: Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Наведені напрямки оптимізації управління підприємством.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голосун В. (аспірантка Черкаського державного технологічного університету)
Назва : Ефективність ланцюга вартості зерна кукурудзи в умовах коливання цін
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: Інформаційно-аналітичний журнал: Київ, 2009. - № 5. - С. 18-21: табл., рис. (Шифр Е3/2009/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка, 2006-2008 рр.
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Досліджено ланцюг вартості сільгоспродукції, на прикладі зерна кукурудзи, який є інструментом для розуміння структури витрат фірми і того, як витрати зростають і знижуються залежно від виду діяльності.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.32-45
Автор(и) : Артюх Т.О. (аспірант; Національний університет біоресурсів і природокористування України)
Назва : Маркетингове забезпечення діяльності підприємств на овочевому ринку в структурі кластерних формувань
Серія: Формування і розвиток аграрного ринку
Місце публікування : Економіка АПК: Міжнародний науково-виробничий журнал. - К., 2009. - № 3(173). - С. 144-148 (Шифр Е2/2009/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ : 68.75.19
ББК : 65.32-45 + 65.32-82
Предметні рубрики: Економіка АПК
Економічне районування
Сільськогосподарська продукція
Экономика АПК
Сельскохозяйственная продукция-- Экономическое районирование
Анотація: Мета статті - дослідити маркетингове забезпечення діяльності підприємств-виробників овочевої продукції завдяки кластерним формуванням.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Ковальчук С.
Назва : Бенчмаркитенг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 3. - С. 20-31. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркитенгу.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук), Новошинська, Любов
Назва : Маркетингові стратегії інституційних інвесторів
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 3. - С. 16-19. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Маркетинг
Економіка
Маркетинг
Анотація: Розроблені теоретичні положення стратегічного маркетингу інституційних інвесторів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Зайцева, Алла (аспірантка)
Назва : Споживча проекція управління доданою вартістю
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 4. - С. 41-45. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Обгрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Тимощук, Мирослава (кандидат економічних наук)
Назва : Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 4. - С. 30-34. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємства. На основі проведеного аналізу запропоновано нові підходи до розроблення методів оцінювання потенціалу розвитку підприємств.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Карпенко, Наталія (кандидат економічних наук; доцент)
Назва : Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підриємствах споживчої кооперації
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 4. - С. 25-29. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Маркетинг знань для оздоровлення та інноваційного розвитку територій
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 2. - С. 47-48 (Шифр М23/2010/2)
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Мета форуму, програма та завдання.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Стефанишин, Владислав (керівник відділу маркетингу і розвитку ТОВ ТД "Водна техніка", здобувач кафедри маркетингу ДВНЗ "КНЕУ ім. Вадима Гетьмана")
Назва : Збалансована система показників - інструмент стратегічного управління підприємством
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 2. - С. 4-9. - ISSN 1606-3732 (Шифр mavu/2010/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - 1 табл., 1 рис.В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Сутність збалансової системи показників у стратегічному та операційному управлінні.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу)
Назва : Формування каналів збуту в міжнародному туризмі
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 39-42. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Доронін, Василь
Назва : Еволюція маркетингової політики на ринку вина України
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 29-31. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : 1 рис.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Формування ринку вина.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любаренко, Тетяна Іванівна (аспірант Київського національного університету ім. Т. Шевченка)
Назва : Глобалізація брендів на світових товарних ринках
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К., 2010. - № 11. - С. 7-10: табл., рис. (Шифр Е3/2010/11)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339. 138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто фактори глобалізації брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компаній на світових товарних ринках в умовах активної конкурентної боротьби.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кудла Н. (доцент; кандидат економічних наук)
Назва : Про застосування комплексу маркетингових заходів у сільському туризмі
Місце публікування : Економіка України: щомісячний політіко-економічний журнал на російській та українській мовах/ Держком УРСР по економіці и АH УРСР. - К., 2011. - № 2. - С. 79-84: рис. (Шифр Е32/2011/2)
Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 338.43
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Економіка
Економіка сільського господарства
Экономика
Экономика сельского хозяйства
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Розглянуто перспективи розвитку сільського туризму на теренах України. Висвітлено проблеми використання маркетингу у цій сфері. Підкреслено залежність успіху агротуристичного господарства від вправного просування своїх послуг з використанням реклами, ЗМІ тощо.
Перейти к внешнему ресурсу: Про застосування комплексу
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Романенко, Катерина (кандидат юридичних наук; докторантка Дніпропетровскього регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України)
Назва : Маркетинг та менеджмент у сфері державних відносин
Місце публікування : Вісник державної служби України: інформаційно-аналітичний журнал/ Засновник: Головне управління державної служби України. - К., 2010. - № 4. - С. 10-14 (Шифр В164/2010/4)
Примітки : Библиогр.: с. 14. - 1 рис.В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 342.9
ББК : 67.401
Предметні рубрики: Право
Адміністративне право
Административное право
Анотація: Визначення сутності та механізмів взаємовпливу маркетингової та менеджментової парадигми у процесі модернізації державного управління.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григорук, Павло (кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет)
Назва : Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К., 2011. - № 6. - С. 57-60: рис. (Шифр Е5/2011/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Анотація: Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильев, Игорь (заведующий сектором научно-методического отдела Одесской национальной ордена Дружбы народов научной библиотеки имени М. Горького; член Национального союза журналистов Украины)
Назва : Выставочная работа - важная составляющая маркетинговой деятельности библиотек
Місце публікування : Бібліотечний форум України: інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - № 3. - С. 12-15 (Шифр Б18/2011/3)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 021.6
Предметні рубрики: Библиотечное дело
Бібліотечна справа
Географіч. рубрики: Украина
Одесса
Україна
Одеса
Анотація: В статье отражены основные аспекты подготовки проведения оригинального для публичных библиотек культурно-просветительского мероприятия - всеукраинской выставки-форума "Українська книга на Одещині", которую на протяжении 12 лет ежегодно организовыввает и проводит Одесская национальная научная библиотека имени М. Горького с целью привлечения внимания к современной книге как важному источнику информации.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Звягінцева, Ольга Борисівна (кандидат економічних наук ІПРЕЕД НАН України)
Назва : Основні принципи і закони маркетингу
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал. - К, 2011. - № 9. - С. 13-17 (Шифр Е3/2011/9)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів та на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної діяльності підприємств.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)