Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 223
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кузьо Н.Є. Маркетингові дослідження формування споживчих переваг/Н.Є. Кузьо, Н.С. Косар, Л.М. Акімова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2006,N №552:Логістика.-С.75-81
|
>2.
| Морозов В.О. Товарні можливости маркетингових досліджень/В.О. Морозов, Е.В. Лянце // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2006,N №552:Логістика.-С.101-104
|
>3.
| Зюкова І.О. Потенціал маркетингових досліджень/І.О. Зюкова // Економіка. Фінанси. Право, 2007,N № 4.-С.3-7
|
>4.
| Коваль Т. Маркетингові дослідження в бібліотечному середовищі/Т. Коваль // Бібліотечний форум України, 2008,N № 2.-С.2-7
|
>5.
| Шевченко Развитие маркетинговой деятельности в системе аграрного рынка/М. Шевченко // Економіст:К., 2008,N № 9.-С.28-30
|
>6.
| Окландер М. Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України/М. Окландер, О. Яшкіна // Економіка України:К., 2008,N № 11.-С.47-56
|
>7.
| Барановська С.П. Маркетингове дослідження бар'єрів розвитку інноваційних структур у машинобудуванні/С. П. Барановська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2008,N № 623:Логістика.-С.8-15
|
>8.
| Подольчак Н.І. Маркетингове дослідження попиту машинобудівних підприємств на лізингові послуги/Н. І. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2008,N № 623:Логістика.-С.206-213
|
>9.
| Сорока М.В. Маркетингові дослідження в інвестиційній діяльності промислового підприємства/М. В. Сорока // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2008,N № 623:Логістика.-С.226-235
|
>10.
| Савченко Ю.Т. Специфіка здійснення міжнародних маркетингових досліджень/Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2008,N № 623:Логістика.-С.236-242
|
>11.
| Ціпан О. Основні аспекти і проблеми розвитку бенчмаркінгу в Україні/О. Ціпан // Економіка. Фінанси. Право:Київ, 2009,N № 5.-С.9-11
|
>12.
| Ракша Н. Стан ринку продуктів харчування в Києві/Н. Ракша // Економіст:К., 2009,N № 6.-С.46-48
|
>13.
| Бакалінський О.В. Маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні/О. В. Бакалінський, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України, 2009,N № 4.-С.10-14
|
>14.
| Матвеев В. Маркетинг аэропортов и исследования потребителей авиатранспортной продукции/В. Матвеев, Ахмед Ганем Аль-Суфи Мазен // Економіка. Фінанси. Право:Київ, 2009,N № 8.-С.12-16
|
>15.
| Новошинская Л. Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестора/Л. Новошинская // Економіст:К., 2009,N № 7.-С.20-25
|
>16.
| Лысенко А. Анализ состояния рынка мелющих тел в Украине/А. Лысенко // Економіст:К., 2009,N № 7.-С.52-54
|
>17.
| Брік Тимофій Про що мовчать соціологи. Які дані масових опитувань ми аналізуємо?/Тимофій Брік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2009,N № 3.-С.207-212
|
>18.
| Мавріна А.О. Оцінювання ефективності маркетингових заходів/А. О. Мавріна // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". -Л., 2009,N № 640:Проблеми економіки та управління.-С.334-341
|
>19.
| Аксьонов І.М. Маркетингове управління тарифною політикою в приміському пасажирському комплексі/І. М. Аксьонов, К. М. Шерепа // Залізничний транспорт України, 2010,N № 1.-С.32-34
|
>20.
| Мельник Т. С. Комплекс маркетинговіх досліджень у системі організації транспортного і сервісного обслуговування пасажирів/Т. С. Мельник, О. В. Христофор, С. О. Сіренко // Вагонный парк, 2010,N № 4.-С.48-53
|
|
|