Пошуковий запит: <.>K=ОСІ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Матієнко А.А. Вибір раціональних варіантів відновлення різьблення на осі колісних пар вагонів/А.А. Матієнко // Збірник наукових праць. -Х., 2004,N Вип. 61:Довговічність, надійність, працездатність деталей рухомого складу залізниць та спеціальної залізничної техніки.-С.119-123
|
>2.
| Вісник Міністерства інфраструктури України - 2005г.,N 15/16 (Введено оглавление)
|
>3.
| Коваленко В. На європейській осі/В. Коваленко // Відомості Міністерства транспорту та зв'язку України, 2005,N №15/16.-С.16-18
|
>4.
| Костін М.О. Математична модель форми зношених деталей системи спряження "шийка осі колісної пари - внутрішнє кільце підшипника"/М.О. Костін, П.Є. Михаліченко // Вісник ДНУЗТ. -Д., 2004,N Вип.4.-С.149-155
|
>5.
| Залізничний транспорт України - 2006г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>6.
| Борзилов І.Д. Ресурсозберігаюча технологія відновлення різьби на шийці осі колісної пари вагона/І.Д. Борзилов, О.О. Матвієнко // Залізничний транспорт України, 2006,N № 5.-С.57
|
>7.
| Устройство для счета осей подвижного состава/А.В. Попсуев, К.А. Чанцев, В.С. Чакваидзе, С.В. Орлов
|
>8.
| Вакуленко І.О. Залежність рівня внутрішніх напружень в елементах залізничних вісей від режимів зміцнюючої обробки/І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко, О. М. Перков // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. -Д., 2008,N Вип. 20.-С.213-215
|
>9.
| Залізничний транспорт України - 2008г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Розвиток процесів руйнування осі колісної пари при циклічному навантаженні/І. О. Вакуленко, О. М. Перков, В. Г. Анофрієв, В. С. Крот, А. Г. Рейдемейстер, М. А. Грищенко // Залізничний транспорт України, 2008,N № 3.-С.47-48
|
>11.
| Отказы осей колесных пар и их причины // Железные дороги мира, 2008,N № 7.-С.47-51
|
>12.
| Вакуленко І.О. Дослідження етапів зародження та зростання тріщин при натурному випробуванні на втомленість/І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко, О. М. Перков // Вісник . -Д.:Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізничного трансп. iм. В.Лазаряна, 2008. т.Вип.21.-С.266-268
|
>13.
| Залізничний транспорт України - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Залежність структурних змін у металі залізничної осі від схеми навантаження/І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко, М. М. Грищенко, О. М. Перков // Залізничний транспорт України, 2008,N № 4.-С.25-26
|
>15.
| Дьоміна К.Г. Розробка оптимальних параметрів виробництва залізничних осей/К. Г. Дьоміна, Т. В. Грицай // Металознавство та обробка металів, 2009,N № 1.-С.52-56
|
>16.
| Дахнова О. А. Прибор контроля натяга внутренних колец подшипника ПС-219.01/О. А. Дахнова // Вагонный парк, 2009,N № 11/12.-С.50-52
|
>17.
| Боряк К. Ф. Пути снижения колебаний оси колесной пары для отечественных вагонов/К. Ф. Боряк, В. И. Силкин, В. А. Калашник // Вагонный парк, 2010,N № 2.-С.12-15
|
>18.
| Вакуленко І. О. Аналіз процесів структурних змін в металі залізничной осі за циклічного навантаження/І. О. Вакуленко, М. А. Грищенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2009,N № 642.-С.69-73
|
>19.
| Снитко Н. П. О влиянии относительного расположения тяговых редукторов и осей колесных пар локомотивов на характер динамических процессов в системах "экипаж - тяговый электропривод - колесная пара - рельсовый путь"/Н. П. Снитко, А. П. Павленко, Н. В. Клипаков // Залізничний транспорт України, 2010,N № 5.-С.13-17
|
>20.
| Нікітіна О. М. Запровадження гібридного інтегрального перетворення Бесселя-Фур’є-Ейлера на полярній осі r?R{\dn 0}›O/О. М. Нікітіна // Доповіді Національної академії наук України. -К., 2010,N № 4.-С.12-18
|
|
|