Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РЕАЛИЗАЦИЯ ПРОДУКЦИИ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Власюк, Т. О. (аспірант Інституту світової економіки і міжнародних відносин НАН України).
    Ключові проблеми розвитку експортного потенціалу виробництва залізорудної сировини в Україні / Т. О. Власюк // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка" : науковий журнал. - 2010. - N 1. - С. 54-64 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
ББК 65.304.11
Рубрики: Економіка
   Економіка галузей промисловості

   Економіка гірничорудної галузі

   Экономика

   Экономика отраслей промышленности

   Экономика горнорудной отрасли

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
експортний потенціал -- залізорудна сировина -- гірничо-металургійний комплекс -- металургійне виробництво -- експортний потенціал -- стан запасів залізної руди -- реалізація продукції -- нарощування виробництва -- природні родовища -- залізорудні концентрати -- техногенні відходи -- товарна залізна руда -- експорт -- імпорт -- видобувні підприємства -- збагачувальні комбінати -- міжнародні сертифікати -- експортні поставки -- агломерована руда -- экспортный потенциал -- железорудное сырье -- горно-металлургический комплекс -- металлургическое производство -- экспортный потенциал -- стан запасов железной руды -- реализация продукции -- наращивание производства -- природные месторождения -- железорудные концентраты -- техногенные отходы -- товарная железная руда -- экспорт -- импорт -- добывающие предприятия -- обогащающие комбинаты -- международные сертификаты -- экспортные поставки -- агломерованая руда -- железная руда -- залізнична руда
Анотація: У статті досліджуються особливості виробництва залізорудної сировини в Україні, які визначаються його географічним розташуванням, станом запасів, потенціалом видобутку і перспективами реалізації продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках. Визначено ключові проблеми експорту залізорудної сировини Україні, на базі яких запропоновано основні напрямки політики розвитку експортного потенціалу відповідної сфери.

Утримувачі документа:
АМСУ

Дод.точки доступу:
Про реєстрацію цін на окремі види продукції, постанова КМУ від 27.12.2008 р. №1138 \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Морохова, Валентина (Луцький національний технічний університет ).
    Дослідження відносин "виробник - клієнт" у сфері реалізації сільськогосподарської продукції / В. Морохова, В. Шумська // Економіст : науково-практичний журнал. - 2012. - № 9. - С. 40-43 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Економіка сільського господарства, 2008-2011 рр.

   Экономика

   Экономика сельского хозяйства, 2008-2011 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка сільського господарства -- галузі економіки -- сільське господарство -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сільськогосподарські підприємства -- продукція рослинництва -- зернові культури -- зернобобові культури -- реалізація продукції -- виробник-покупець -- статистика галузі -- экономика сельского хозяйства -- отрасли экономики -- сельское хозяйство -- агропромышленный комплекс -- сельскохозяйственные предприятия -- продукция растениеводства -- зерновые культуры -- зернобобовые культуры -- реализация продукции -- производитель-покупатель -- статистика отрасли
Анотація: Досліджено основні закономірності реалізації продукції рослинництва сільськогосподарським підприємством; проведено аналіз відносин виробника сільськогосподарської продукції з покупцями на основі оцінювання важливих кількісних показників їх взаємодії та визначення типу відносин, а також здійснено кількісне оцінювання структури клієнтів на основі використання розробленої методики.


Дод.точки доступу:
Шумська, Вікторія (Луцький національний технічний університет ); СГПП "Дружба" \о нем\Дружба, СГПП \о нем\

Знайти схожі

3.


    Тарасенков, А.
    5 ключевых способов повысить продажи, или как удвоить прибыль / А. Тарасенков // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 66
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
управління продажами -- реалізація продукції -- продаж продукції -- телефонний етикет -- техніка допродажів -- повторні продажі -- управление продажами -- реализация продукции -- продажа продукции -- телефонный этикет -- техника допродаж -- маркетинговые технологии -- повторные продажи
Анотація: Предлагаются эффективные способы увеличения продаж не используя дорогие методы рекламы.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Пархаєва, Н. В. (кандидат технічних наук; доцент кафедри торговельного підприємництва).
    Маркетингово-логістичний комплекс товаропровідної системи / Н. В. Пархаєва // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 122-133 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг товарів -- логістика -- економічна інтеграція -- товаропровідна система -- механізм формування маркетингово-логістичного комплексу -- канали збуту товарів -- збут товарів -- реалізація продукції -- маркетинг товаров -- логистика -- экономическая интеграция -- товаропроводная система -- механизм формирования маркетингово-логистического комплекса -- каналы сбыта товаров -- сбыт товаров -- реализация продукции
Анотація: Виокремлено внутрішні проблеми у процесі формування товаропровідної системи і запропоновано маркетингово-логістичну організаційну структуру, яка надасть можливість оптимізувати і забезпечити зв'язок між стратегічними цілями, функціонально-оперативними завданнями, організаційно-структурними характеристиками, інформаційним забезпеченням бізнес-процесів і координацією роботи фахівців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_Укр_2016_4\11.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Ніколаєва, Н. А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів та фінансово-економічної безпеки Київського національного університету технологій та дизайну).
    Методичні підходи до аналізу фінансових результатів підприємства [Текст] / Н. А. Ніколаєва, Н. А. Литовченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 5. - С. 69-74 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053(4УКР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия

   Фінанси підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
анализ финансовых результатов -- аналіз фінансових результатів -- методологические алгоритмы -- методологічні алгоритми -- реализация продукции -- реалізація продукції -- финансовые результаты -- фінансові результати -- факторный анализ -- факторний аналіз
Анотація: Розглянуто дослідження аналізу фінансових результатів діяльності підприємства, представлено алгоритм здійснення економічного аналізу фінансових результатів діяльності підприємства, визначено проблеми у здійсненні аналізу та наведено шляхи його удосконалення в сучасних умовах.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Литовченко, Н.А. (магістр кафедри фінансів та фінансово-економічної безпеки Київського національного університету технологій та дизайну)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)