Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (38)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (7)Періодичні видання (друковані) (1)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РЕКЛАМА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 242
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Бабенко Л. Реклама по -новому (комментарий к новой редакции Закона "О рекламе")/Л. Бабенко // Вестник бухгалтера и аудитора, 2003,N № 19.-С.4-6
2.

Жовтонога М.М. Ринок і реклама в сфері транспорту/М.М. Жовтонога // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації. -Д., 2001.-С.44-45
3.

Социология: теория, методы, маркетинг - 2004г.,N 1 (Введено оглавление)
4.

Суименко Е. Реклама: экономические функции и психологический террор/Е. Суименко // Социология: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.135-151
5.

Луценко К.В. Пропагандистсько-агітаційна суть інтегрованих маркетингових комунікацій/К.В. Луценко // Грані, 2004,N № 1.-С.139-144
6.

Грані - 2006г.,N 2 (Введено оглавление)
7.

Прошин Д.В. Реклама как религия: опыт социокультурного сравнения/Д.В. Прошин // Грані, 2006,N № 2.-С.83-87
8.

Право України - 2006г.,N 10 (Введено оглавление)
9.

Кафарський В. Політична реклама: проблеми правового регулювання/В. Кафарський // Право України, 2006,N № 10.-С.64-69
10.

Горбаль Н.І. Формування міжнародної рекламної стратегії: стандартизація чи адаптація/Н.І. Горбаль, С.Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2005,N № 547:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку.-С.28-35
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)