Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (38)
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (7)
Періодичні видання (друковані) (1)
Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=РЕКЛАМА<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
242
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Бабенко Л.
Реклама
по -новому (комментарий к новой редакции Закона "О рекламе")/Л. Бабенко // Вестник бухгалтера и аудитора, 2003,N № 19.-С.4-6
>
2.
Жовтонога М.М. Ринок і
реклама
в сфері транспорту/М.М. Жовтонога // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації. -Д., 2001.-С.44-45
>
3.
Социология: теория, методы, маркетинг - 2004г.,N 1
(Введено оглавление)
>
4.
Суименко Е.
Реклама
: экономические функции и психологический террор/Е. Суименко // Социология: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.135-151
>
5.
Луценко К.В. Пропагандистсько-агітаційна суть інтегрованих маркетингових комунікацій/К.В. Луценко // Грані, 2004,N № 1.-С.139-144
>
6.
Грані - 2006г.,N 2
(Введено оглавление)
>
7.
Прошин Д.В.
Реклама
как религия: опыт социокультурного сравнения/Д.В. Прошин // Грані, 2006,N № 2.-С.83-87
>
8.
Право України - 2006г.,N 10
(Введено оглавление)
>
9.
Кафарський В. Політична
реклама
: проблеми правового регулювання/В. Кафарський // Право України, 2006,N № 10.-С.64-69
>
10.
Горбаль Н.І. Формування міжнародної рекламної стратегії: стандартизація чи адаптація/Н.І. Горбаль, С.Б. Романишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2005,N № 547:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку.-С.28-35
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)