Пошуковий запит: <.>K=СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП.<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| Залізничний транспорт України - 2003г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>2.
| Яновский П. О. Економічні принципи підвищення якості транспортного обслуговування/П. О. Яновский // Залізничний транспорт України, 2003,N № 6.-С.46-49
|
>3.
| Бабаев С.М. Система фирменного обслуживания в новых условиях/С.М. Бабаев // Железнодорожный транспорт, 2004,N №5.-С.22-27
|
>4.
| Ананченко О. Розвиток комплексної системи обслуговування пасажирів на залізничному транспорті/О. Ананченко // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту. Сер. "Економіка і управління". -К.:КУЕТТ, 2003,N Вип. 4.-С.98-101
|
>5.
| Березань О.В. Сервісне обслуговування пасажирів на вокзалах/О.В. Березань, В.М. Толкач // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. -Х., 2004,N Вып. 59:Збірник наукових праць студентів.-С.61-62
|
>6.
| Кулешов В.М. Оптимізація розподілу ресурсів дл забезпечення сервісу перевезень на залізниці/В.М. Кулешов, Ю.В. Доценко // Збірник наукових праць. -Донецьк, 2005,N Вип. 1.-С.5-13
|
>7.
| Андрієнко М. Якість транспортного обслуговування: економічна сутність та особливості визначення на залізничному транспорті/М. Андрієнко // Збірник наукових праць Київського університету економіки і технологій транспорту. Сер. Економіка і управління. -К., 2004,N Вип. 6.-С.152-157
|
>8.
| Андрієнко М.М. Комплексна система транспортного сервісу як ефективний засіб доставки вантажів/М.М. Андрієнко // Вісник ДНУЗТ. -Д., 2006,N Вип. 10.-С.126-129
|
>9.
| Кулешов В.М. Оптимізація розподілу ресурсів для забезпечення сервісу перевезень на залізниці/В.М. Кулешов, Ю.В. Доценко // Вісник ДНУЗТ. -Д., 2006,N Вип. 11.-С.80-83
|
>10.
| Чалий Л.Г. Удосконалення технології роботи вокзалу на базі сервісу пасажирських перевезень/Л.Г. Чалий // Збірник наукових праць студентів та магістрів. -Х., 2006,N Вип. 74, Ч. 1.-С.147-152
|
>11.
| Березань О.В. Організація сервісного обслуговування пасажирів/О.В. Березань, В.П. Супонєва // Збірник наукових праць студентів та магістрів. -Х., 2006,N Вип. 74, Ч. 1.-С.186-188
|
>12.
| Пастухов С.С. Определение приоритетов пассажиров при оценке качества и выявление наиболее эффективных направлений улучшения качества транспортной услуги и сервиса в фирменных поездах (методология и результаты)/С. С. Пастухов // Вестник ВНИИЖТа, 2008,N № 1.-С.23-28
|
>13.
| Оценка эффективности сервисного обслуживания пассажиров на вокзалах/В. И. Солдаткин [и др.] // Транспорт: наука, техника, управление, 2008,N № 9.-С.43-44
|
|