Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=СОЦИОЛОГИЯ ЭКОНОМИКИ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
14
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-14
>
1.
Социология: теория, методы, маркетинг - 2004г.,N 1
(Введено оглавление)
>
2.
Попова И. Моральное оправдание и нормативная составляющая теневых практик (К постановке проблемы)/И. Попова // Социология: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.30-50
>
3.
Чернецкий Ю. Концептуальные разработки "новой экономической социологии"/Ю. Чернецкий // Социология: теория, методы, маркетинг, 2004,N N1.-С.51-62
>
4.
Николаев В.Г. Очередь как социальное явление и элемент образа жизни/В.Г. Николаев // Вестник Московского университета. Сер. 18. Социология и политология, 2005,N №1.-С.96-112
>
5.
Журавльов Є.В. До питання про визначення категорії " ризик" у контексті соціологічної теорії/Є.В. Журавльов // Грані, 2005,N № 2.-С.91-93
>
6.
Ефременко т. Экономическая культура как социологическое понятие/т. Ефременко // Социология: теория, методы, маркетинг, 2005,N №3.-С.123-142
>
7.
Дыльнов Д.Г. Экономическая стабильность как фактор устойчивого развития современного российского общества/Д.Г. Дыльнов // Вестник Московского университета. Сер. 18. Социология и политология, 2005,N №3.-С.36-47
>
8.
Пилипенко В. Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ/В. Пилипенко // Социология: теория, методы, маркетинг, 2006,N №1.-С.153-165
>
9.
Резник В. Приватизация в Украине как социально-экономический процесс: объективные показатели и субъективные оценки/В. Резник // Социология: теория, методы, маркетинг, 2006,N №2.-С.66-89
>
10.
Старков А.М. Проблемы процесса воздействия социальных факторов на повышение эффективности экономики предприятий/А.М. Старков // Вестник Московского университета. Сер. 18. Социология и политология, 2006,N №3.-С.88-105
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-14
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)