Пошуковий запит: <.>K=бренди<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 93
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України, 2008,N № 3.-С.4-11
|
>2.
| Щербак В.Г. Методичний підхід щодо оцінки бренд-капіталу/В. Г. Щербак // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. -Д., 2008,N Вип. 20.-С.251-255
|
>3.
| Пустотин В. Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы/В. Пустотин // Маркетинг и реклама, 2008,N № 10.-С.19-21
|
>4.
| Заиченко И. А. Бренд как фактор максимизации стоимости бизнеса/И. А. Заиченко, Е. В. Гребеникова // Економіка, фінанси, право:Київ, 2008,N № 10.-С.20-22
|
>5.
| Маркина О.В. Что нам стоит бренд построить?/О. В. Маркина // Строительные материалы, оборудование, технологии XXI века, 2009,N № 1.-С.90-91
|
>6.
| Уманців Г. Методологічні засади обліку торговельних марок/Г. Уманців // Бухгалтерський облік і аудит, 2009,N № 6.-С.3-10
|
>7.
| Мельник Т.С. Розвиток стратегій сервісних брендів на пасажирському залізничному транспорті/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Залізничний транспорт України, 2009,N № 4.-С.59-63
|
>8.
| Мірошник Р.О. Формування інноваційного потенціалу підприємств шляхом розвитку нематеріальних активів/Р. О. Мірошник // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". -Л., 2009,N № 640:Проблеми економіки та управління.-С.150-154
|
>9.
| Білан О.В. Застосування брендингу: переваги і недоліки/О. В. Білан // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". -Л., 2009,N № 640:Проблеми економіки та управління.-С.231-235
|
>10.
| Любаренко Т. Інноваційні технології формування міжнародних брендів/Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2009,N № 11.-С.3-6
|
>11.
| Білан О.В. Стратегія марки в секторі В2В/О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Л., 2009,N № 649:Логістика.-С.3-8
|
>12.
| Ковальчук С. Кулхатинг: маркетингові дослідження нових трендів/С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 1.-С.57-59
|
>13.
| Шевелева Т. Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынка товаров и услуг/Т. Шевелева // Інтелектуальна власність, 2010,N № 9.-С.12-16
|
>14.
| Старостіна А. Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття/А. Старостіна, В. Кравченко, Г. Личова // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 4.-С.61-66
|
>15.
| Чикусова М. Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні/М. Чикусова // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 4.-С.21-24
|
>16.
| Григоренко О. Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань/О. Григоренко // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 4.-С.15-20
|
>17.
| Каніщенко О. Л. Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій"/О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 2.-С.32-35
|
>18.
| Зозульов О. Корпоративний бренд: сутність та особливості/О. Зозульов, М. Григораш // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 2.-С.36-42
|
>19.
| Юрчак О. Виклики маркетингу В2В в Україні/О. Юрчак // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 5.-С.67-70
|
>20.
| Доронін В. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України/В. Доронін // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 5.-С.29-31
|
|
|