Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Мельник Т. С. Стратегії позиціонування сервісних брендів у сфері пасажирського залізничного транспорту/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2009,N № 11/12.-С.44-47
2.

Шевелева Т. Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынка товаров и услуг/Т. Шевелева // Інтелектуальна власність, 2010,N № 9.-С.12-16
3.

Блінова Є. В. Стратегія державного брендінгу України/Є. В. Блінова // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 6.-С.115-119
4.

Окландер М. Технологія брендінгу страхової компанії/М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст. -К, 2012,N № 11.-С.39-42
5.

Мотриченко В.М. Розвиток брендів в Україні/В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2012,N № 11.-С.157-160
6.

Головаха С. Наукова бібліотека в соціальних мережах/С. Головаха // Бібліотечний вісник. -Київ:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013,N № 1.-С.29-32
7.

Азарян О.М. Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі/О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 4.-С.8-14
8.

Глінська Е. Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст/Е. Глінська, М. Флорек // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 10.-С.274-282
9.

Сагайдак М.П. Бренд контрактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми/М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 11.-С.85-89
10.

Крамаренко Р.М. Брендинг міст та регіонів/Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 11.-С.208-212
11.

Кривошеїн В. В. Загальнотеоретичні засади державного брендингу/В. В. Кривошеїн // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013,N № 12.-С.6-12
12.

PR-профі шукали гармонію // Маркетинг в Україні. -Київ, 2013,N № 4.-С.4-5
13.

Бажерна К.В. М. Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів/М. Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2014,N № 1.-С.88-93
14.

Саніна О. Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста/О. Саніна, М. Пирч // Маркетинг в Україні. -Київ, 2014,N № 5.-С.29-37
15.

Стріжкова Ю. Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку/Ю. Стріжкова, О. Гайдамаха // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 2.-С.8-15
16.

Мок Кім Ман Менді Цінність імені бренду/Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 4.-С.120-125
17.

Затварницька-Мадура Б. Імідж бренду та довіра споживачів/Затварницька-Мадура Б., Ю. Стецько, Г. Ментель // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 8.-С.237-245
18.

Болотіна І.М. Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємств/І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2017,N № 1.-С.72-75
19.

Музиченко-Козловська О. В. Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова)/О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Львів, 2015. т.№ 835:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку.-С.63-70
20.

Колесник М. В. Процесний підхід до управління брендом в інноваційній діяльності/М. В. Колесник // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікацій, 2014,N N 1 (9).-С.169-175
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)