Пошуковий запит: <.>K=брендінг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Мельник Т. С. Стратегії позиціонування сервісних брендів у сфері пасажирського залізничного транспорту/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2009,N № 11/12.-С.44-47
|
>2.
| Шевелева Т. Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынка товаров и услуг/Т. Шевелева // Інтелектуальна власність, 2010,N № 9.-С.12-16
|
>3.
| Блінова Є. В. Стратегія державного брендінгу України/Є. В. Блінова // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012,N № 6.-С.115-119
|
>4.
| Окландер М. Технологія брендінгу страхової компанії/М. Окландер, Л. Новошинська, О. Чукурна // Економіст. -К, 2012,N № 11.-С.39-42
|
>5.
| Мотриченко В.М. Розвиток брендів в Україні/В. М. Мотриченко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2012,N № 11.-С.157-160
|
>6.
| Головаха С. Наукова бібліотека в соціальних мережах/С. Головаха // Бібліотечний вісник. -Київ:Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013,N № 1.-С.29-32
|
>7.
| Азарян О.М. Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі/О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 4.-С.8-14
|
>8.
| Глінська Е. Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст/Е. Глінська, М. Флорек // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 10.-С.274-282
|
>9.
| Сагайдак М.П. Бренд контрактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми/М. П. Сагайдак, В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 11.-С.85-89
|
>10.
| Крамаренко Р.М. Брендинг міст та регіонів/Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 11.-С.208-212
|
>11.
| Кривошеїн В. В. Загальнотеоретичні засади державного брендингу/В. В. Кривошеїн // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013,N № 12.-С.6-12
|
>12.
| PR-профі шукали гармонію // Маркетинг в Україні. -Київ, 2013,N № 4.-С.4-5
|
>13.
| Бажерна К.В. М. Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів/М. Бажерна К.В. // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2014,N № 1.-С.88-93
|
>14.
| Саніна О. Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста/О. Саніна, М. Пирч // Маркетинг в Україні. -Київ, 2014,N № 5.-С.29-37
|
>15.
| Стріжкова Ю. Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку/Ю. Стріжкова, О. Гайдамаха // Маркетинг в Україні. -Київ, 2015,N № 2.-С.8-15
|
>16.
| Мок Кім Ман Менді Цінність імені бренду/Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 4.-С.120-125
|
>17.
| Затварницька-Мадура Б. Імідж бренду та довіра споживачів/Затварницька-Мадура Б., Ю. Стецько, Г. Ментель // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 8.-С.237-245
|
>18.
| Болотіна І.М. Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємств/І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2017,N № 1.-С.72-75
|
>19.
| Музиченко-Козловська О. В. Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова)/О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Львів, 2015. т.№ 835:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку.-С.63-70
|
>20.
| Колесник М. В. Процесний підхід до управління брендом в інноваційній діяльності/М. В. Колесник // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікацій, 2014,N N 1 (9).-С.169-175
|
|