Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник Т. С., Христофор О. В.
Назва : Стратегії позиціонування сервісних брендів у сфері пасажирського залізничного транспорту
Місце публікування : Вагонный парк. - 2009. - № 11/12. - С. 44-47 (Шифр В27/2009/11/12)
УДК : 656.2:658.8
Предметні рубрики: Пассажирский железнодорожный транспорт
Пасажирський залізничний транспорт
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевелева Т.
Назва : Создание национальных брендов в Украине - важнейший фактор в завоевании внутреннего и внешнего рынка товаров и услуг
Місце публікування : Інтелектуальна власність. - 2010. - № 9. - С. 12-16. - ISSN 1608-6422 (Шифр И5/2010/9). - ISSN 1608-6422
УДК : 339.166
Предметні рубрики: БРЕНДЫ
БРЕНДИ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Блінова Є. В. (студентка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка)
Назва : Стратегія державного брендінгу України
Місце публікування : Грані: науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2012. - № 6. - С. 115-119 (Шифр Г2/2012/6)
Примітки : Бібліографія : С. 119 : 16 назв
УДК : 33:659
ББК : 65.47
Предметні рубрики: Засоби масової інформації
Средства массовой информации
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розкрито сутність державного брендінгу, принципи побудови державного бренду та критерії оцінки національних брендів; проаналізовано особливості державного брендінгу України.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 368
Автор(и) : Окландер, Михайло (доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет), Новошинська, Любов, Чукурна, Олена
Назва : Технологія брендінгу страхової компанії
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К, 2012. - № 11. - С. 39-42: табл., рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 368
ББК : 65.271
Предметні рубрики: Економіка
Страхування
Экономика
Страхование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Розглянуто технології брендінгу й ребрендінгу на прикладі страхової компанії "Оранта". Представлено етапи розробки бренду на ринку страхових послуг. Розглянуто методологію оцінки вартості бренду. Проведено оцінку вартості бренду "Оранта" після ребредінгу за допомогою методу підсумовування всіх витрат на створення бренду. Запропоновано мультикритерійний метод оцінки бренду ROBI 8 (Return on Brend Investment) для оцінки брендів страхових компаній. Розроблено критерії оцінки бренду для страхових компаній на прикладі бренду для страхових компаній на прикладі бренду "Оранта. Оберігає Україну".
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42(4УКР)-5
Автор(и) : Мотриченко В.М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічної теорії; Черкаський інститут банківської справи УБС НБУ)
Назва : Розвиток брендів в Україні
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2012. - № 11. - С. 157-160: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42(4УКР)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговые марки
Торговельні марки
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Досліджено розвиток брендів в сучасних умовах України. Досліджено рейтинг вітчизняних брендів у порівнянні зі світовими. Проаналізовано вартість українських компаній у співставленні з вартістю світових брендів, запропоновано заходи щодо подальшого розвитку українських компаній.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 027.022:004.77
Автор(и) : Головаха, Сергій (молодший науковий співробітник НБУВ)
Назва : Наукова бібліотека в соціальних мережах
Місце публікування : Бібліотечний вісник: науково-теоретичний та практичний журнал/ НАН України. - Київ: Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, 2013. - № 1. - С.29-32. - ISSN 1029-7200 (Шифр Б31/2013/1). - ISSN 1029-7200
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
УДК : 027.022:004.77
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Библиотечное дело
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Анотація: Обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми вікористання новітніх технологій у створенні іміджу сучасної наукової бібліотеки. Наводяться відповідальні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядються шляхи подальшого удосконалення брендінгу.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.012.1
Автор(и) : Азарян, Олена Михайлівна (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор), Возіянова, Наталя Юріївна
Назва : Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 4. - С. 8-14: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 399.1/.5 + 330.101.542
ББК : 65.012.1 + 65.42г
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Основы экономической теории
Основи економічної теорії
Микроэкономика
Мікроекономіка
Теория торговли
Теорія торгівлі
Анотація: Викладено інституціональні основи розвитку торговельного підприємства, виділено тенденції розвитку, визначено концепт glam-капіталізму (гламурного капіталізму) як інноваційної основи розвитку торгівлі, що базується на брендах і трендах, які визначають конвенціональні дії учасників ринку через облік віртуалізації й гламуру сучасних товарів і послуг.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.050.2(4ПОЛ)в
Автор(и) : Глінська, Ева (ад''кт відділу управління Білястоцького технологічного університету; м.Білясток; Польща), Флорек, Магдалена
Назва : Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст : на прикладі Підляського регіону Польщі
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 10. - С. 274-282: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.050.2(4ПОЛ)в
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Организация управления региональной экономикой
Організація управління регіональною економікою
Географіч. рубрики: Польша
Польща
Подляшское воеводство
Підляське воєводство
Анотація: Подано результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації міських брендів Анхольта, адаптованої для невеликих міст.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.433-6
Автор(и) : Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент), Костинець, Валерія Володимирівна
Назва : Бренд контрактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 11. - С. 85-89
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Матеріал підготовлено на основі доповіді на 12-му міжнародному науковому семінарі "Сучасні проблеми інформатики в управлінні, економіці, освіті та екології" (1-5 липня 2013 р.; Світязь-Київ).В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.433-6
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Анотація: Здійснено аналіз таких напрямків наукової й прикладної сфери діяльності, як внутрішній маркетинг і брендинг персоналу. На основі проведеного дослідження оцінено механізм формування персонального бренду та визначено роль контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу й просуванні бренду туристичної фірми.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.04в7
Автор(и) : Крамаренко Р.М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна)
Назва : Брендинг міст та регіонів : зарубіжний та вітчизняний досвід
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 11. - С. 208-212: іл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.04в7
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Городское хозяйство
Міське господарство
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Киев
Київ
Львов
Лвів
Амстердам
Берлин
Берлін
Копенгаген
Лондон
Мадрид
Мельбурн
Нью-Йорк
Рига
Сочи
Сочі
Тбилиси
Тбілісі
Анотація: В умовах глобалізації, постійного зростання конкуренції маркетинг території, її імідж та бренд виходять на перший план при порівнянні рівних умов господарювання та проживання. Тому все більше міст цілеспрямовано займаються маркетингом своїх територій, формуванням свого територіального бренда, які обумовлюють інвестиційну та туристичну привабливість міста.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривошеїн В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ)
Назва : Загальнотеоретичні засади державного брендингу
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 12. - С. 6-12 (Шифр Г2/2013/12)
Примітки : Література : С.10-12 : 25 назв
УДК : 316.623
ББК : 60.561.3
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Назва : PR-профі шукали гармонію
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 4. - С. 4-5. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/4). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Анотація: У Києві в рамках 17-ї Міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медія REX відбувся 3-й Український PR-Space Congress, на якій були присутні представники агро та банківських сфер, енергетики, ресторанної галузі та електронної комерції.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42в7-5
Автор(и) : Бажерна К.В., Марія (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "КПІ")
Назва : Застосування теорії порогових значень при вимірі лояльності споживачів
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 1. - С. 88-93: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--брендінг--воспринимаемая лояльность--сприймана лояльність--концептуальные подходы--концептуальні підходи--поведенческая лояльность--поведінкова лояльність--потребительская лояльность--споживацька лояльність--теоретические аспекты--теоретичні аспекти--теория пороговых значений--теорія порогових значень--типи лояльності--типы лояльности
Анотація: Запропоновано концептуальний підхід до застосування теорії порогових значень у маркетингу на прикладі виміру лояльності споживачів до певного бренда. Такий аналіз проведено в контексті прийняття компанією рішення щодо розширення товарних та/або географічних меж бренда.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Саніна, Ольга, Пирч, Мар’яна
Назва : Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста
Серія: Маркетингові технології
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2014. - № 5. - С. 29-37: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Маркетинг
Економіка
Анотація: Присвячено алгоритму розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста. Проаналізовано поняття "бренд міста" та "брендинг міста".
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Стріжкова, Юлія (маркетолог), Гайдамаха, Олена
Назва : Формування драйверів бренду як ефективного інструменту стратегії підвищення лояльності клієнтів в період стагнації автомобільного ринку
Місце публікування : Маркетинг в Україні: Науковий журнал. - Київ, 2015. - № 2. - С. 8-15: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові коммунікації--маркетинговые коммуникации--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії--брендінг--брендинг--драйвери бренду--драйверы бренда--автомобільна галузь--автомобильная отрасль--лояльність клієнтів--лояльность клиентов
Анотація: Розглянуто сутність та поняття драйверів бренду - сучасного інструменту концепції інтегрованих маркетингових комунікацій, що є частиною креативної маркетингової стратегії просування бренду на автомобільному ринку в умовах економічної стагнації.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42(5МАЛ)г-5
Автор(и) : Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія)
Назва : Цінність імені бренду : приклад застосування моделі Аакера
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 4. - С. 120-125
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.42(5МАЛ)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Географіч. рубрики: Малайзия
Малайзія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аакера модель--брендинг--брендінг--теория маркетинга--теорія маркетингу--бренды стран--бренди країн--имена брендоа--імена брендів--капитал бренда--капітал бренду--концептуальные подходы--концептуальні підходи--логотипы--логотипи--миссия брендов--місія брендів--модель аакера--оценочная методология--оціночна методологія--позитивный имидж--позитивний імідж--потребительские ценности--споживчі цінності--слоганы--слогани--узнаваемые бренды--впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.42г-5
Автор(и) : Затварницька-Мадура, Беата (PhD (економікс); спіробітник кафедри маркетингу факультету менеджменту Ржезловського технологічного університету; м.Ржезлов; Польща), Стецько, Юстина, Ментель, Гжегож
Назва : Імідж бренду та довіра споживачів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 8. - С. 237-245: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.77
ББК : 65.42г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аакера модель--теория маркетинга--теорія маркетингу--брендинг--брендінг--концептуальные подходы--концептуальні підходи--модель аакера--оценочная методология--оціночна методологія--позитивный имидж--позитивний імідж--потребительское доверие--доверие потребителей--довіра споживачів--узнаваемые бренды--впізнавані бренди
Анотація: Виявлено, на основі первинного та вторинного дослідження, залежність між іміджем бренду та довірою споживачів до нього. При цьому представлено вітчизняні і зарубіжні публікації, а також аналіз власних опитувань з даної проблеми. Результати дослідження вказують на значний вплив іміджу бренду на довіру споживачів.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290с-5/Б 79
Автор(и) : Болотіна І.М. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій), Шаповал О.Ф., Савкова К.Г.
Назва : Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємств
Серія: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2017. - № 1. - С. 72-75: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138:004
ББК : 65.290с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--брендінг--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--виртуальный маркетинг--віртуальний маркетинг--виртуальная среда--віртуальне середовище--интернет-технологии--інтернет-технології--информационные системы--інформаційні системи--промо-сайты--промо-сайти--рыночная система--ринкова система--системная инфраструктура--системна інфраструктура
Анотація: Наведено результати досліджень щодо особливостей використання ІНТЕРНЕТ-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що ґрунтується на використанні перспективних ІНТЕРНЕТ-технологій та оптимальної інфраструктури інформаційних систем підприємства.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Музиченко-Козловська О. В.
Назва : Теоретико-методичні засади туристичного брендингу міста (на прикладі м. Львова)
Колективи : Львівська політехніка
Місце публікування : Львівська політехніка. Вісник Національного університету "Львівська політехніка"/ Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 835: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 63-70 (Шифр 06/Л 89-003687)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 338.48
Предметні рубрики: Економіка туризму
Экономика туризма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економіка туризму--экономика туризма--туристичний бренд--туристический бренд--маркетинг--логотип--туристичний брендінг--туристический брендинг
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник М. В.
Назва : Процесний підхід до управління брендом в інноваційній діяльності
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал. - Київ: Державний університет телекомунікацій, 2014. - N 1 (9). - С. 169-175: іл., а-табл. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е634638/2014/1 (9)). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/233/231Повний текстРежим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/7Зміст
УДК : 658.152:330.341.1
Предметні рубрики: Фінанси підприємств
Финансы предприятий
Економіка
Экономика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--инновационная деятельность--управління брендом--управление брендом--брендінг--брендинг--процесний підхід--процессный подход--брендування товарів--брендирование товаров
Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)