Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=вища професійна фізкультурна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваній, Ігор (кандидат педагогічних наук; доцент; доцент кафедри теорії і методики фізичної культури)
Назва : Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теоретичний та науково-практичний часопис/ Засновники: Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти АПН України. - Київ: Видавництво "Педагогіка і преса", 2018. - № 1. - С. 67-71 (Шифр В6/2018/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища професійна фізкультурна освіта--высшее профессиональное физкультурное образование--професійна самоосвідомість студентів--профессиональное самосознание студентов--критерії якості освіти--критерии качества образования--культура якості освіти--культура качества образования--використання результатів оцінювання якості освіти--использование результатов оценивания качества образования--якість освіти--качество образования--оцінювання якості освіти--оценивание качества образования--навчальні дисципліни--учебные дисциплины--навчально-виховний процес--учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розкрито сутність напрямків роботи ВНЗ з розвитку системи оцінювання якості професійної фізкультурної освіти. З урахуванням вітчизняного та європейського досвіду розроблено і реалізовано план роботи з оцінювання якості фізкультурної освіти, експериментально перевірено ефективність нововведень. У процесі дослідження виділено перспективні напрямки роботи, які пов'язані з оцінюванням розвитку професійної самосвідомості студентів, формалізацією значущих критеріїв якості, удосконаленням культури якості, використанням результатів оцінювання для покращення і планування якості фізкультурної освіти.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)